۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۵۲۲۶۲
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:

ایران تضمین کننده امنیت کشورهای اسلامی است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به قدرت و توانمندی نظامی کشور، گفت: امروز به برکت انقلاب، ایران تضمین کننده امنیت کشورهای اسلامی است.
سردار کارگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در مراسم روز مقاومت گیلانغرب که درسالن ورزشی شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور محسوب می شود و مورد توجه و علاقه مقام معظم رهبری و رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس است.

سردار کارگر تصریح کرد: دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب اسلامی است و در دفاع مقدس ما  آموختیم که باید به خود متکی باشیم و روی پای خود باستیم.

وی در ادامه افزود: ما در ابتدای جنگ حتی توان تولید سیم خاردار را نیز نداشتیم، اما امروز به برکت انقلاب جزو کشورهای قدرتمند جهان هستیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بیان داشت: دفاع مقدس یک حادثه بزرگ در طول تاریخ است که توطئه های دشمنان اسلام علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی کرد و دشمنان پس از ناامیدی از این توطئه ها به فکر ایجاد اختلافات داخلی در کشور هستند.

کارگر گفت: امروزه موشک های ما از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند و در حوزه هایی مانند دانش هسته ای و سلول های بنیادی جزو کشورهای برتر جهان هستیم.

این مسؤول با اشاره به ترس آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت و توانمندی نظامی کشور، ابراز داشت: امروزه کشور ما تضمین کننده امنیت کشورهای اسلامی است.

وی در پایان گفت: شهرستان گیلانغرب نقطه آغاز و پایان جنگ است و رشادت های مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست./967/203/ب2

ارسال نظرات