۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۵۳۳۳۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

امر به معروف و نهی از منکر یکی از جلوه های نهضت عاشورا است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از جلوه ها و گام نهادن در مسیر نهضت عاشورایی است.
حسین کلانتری

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ظهر امروز در آیین نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه فضیلت ایلام اظهار داشت: در نخستین روز ماه محرم زنگ امر به معروف و نهی از منکر در دبیرستان دخترانه فضیلت شهر ایلام به صورت نمادین نواخته شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشتن در مسیر نهضت عاشورایی و یکی از جلوه های بارز آن است و همه ما وظیفه داریم در این راه بزرگ و تعالی‌بخش گام برداریم.

وی ادامه داد: فرهنگیان به عنوان افراد شاخص جامعه و تربیت کننده نسل جدید باید با تجهیز خود به این فریضه در راستای عملیاتی کردن آن تلاش بیشتری داشته باشند تا جامعه اصلاح شود.

کلانتری اضافه کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت جدی در جامعه عملیاتی شود و تذکر لسانی از نیازهایی است که باید مد نظر همگان قرار گیرد و امروز فرصت مغتنمی است که در این رابطه فعالیت‌هایی صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در ابتدای این مراسم از اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت و ادامه داد: قیام امام حسین (ع) بر اساس تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

علی بیرانوند افزود: این دستگاه اجرایی به سهم خود در این راستا تلاش‌هایی داشته و به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های فرهنگی مختلفی در شهرستان‌ها اجرا می‌کند./101/879/ب1

ارسال نظرات