۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۵۳۵۰۰
به مناسبت ماه محرم صورت می گیرد؛

فعالیت 150 مبلغ در شهرستان کوهدشت

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت از اعزام 150 مبلغ بومی و غیر بومی در این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی تا پایان دهه خست ماه محرم در مناطق تبلیغی حضور دارند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با آغاز دهه نخست ماه محرم 150 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی شهرستان کوهدشت اعزام شده است.

وی تبلیغ و بیان احکام و معارف اسلامی در مساجد، هیأتهای مذهبی، حسینیه ها و تکایا را از وظایف مبلغان در این ایام عنوان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبیین و انتقال فرهنگ عاشورا دانست و گفت: مهم ترن وظیفه مبلغان اعزامی تبیین نهضت عاشورا و پرداختن به امربه معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی در ماه محرم، اظهار داشت: مقابله با آسیبها و جلوگیری از گسترش آن از دیگر وظایف تبلیغی مبلغان اعزامی است.

ترویج سبک زندگی اسلامی از آسیبهای اجتماعی جلوگیری می کند

حجت الاسلام گراوند با بیان اینکه آسیبهای اجتماعی بیشتر در مناطق حاشینه نشینی مشاهده می شود، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در دهه محرم به همه مناطق شهری و روستایی بهترین فرصت تبلیغی مبلغان برای مقابله با این آسیبها و آگاه سازی نسل جوان است.

وی اظهار داشت: با ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین آموزه های دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان می توان از زیان آسیبهای اجتماعی جلوگیری کرد.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری برپایی نماز جماعت، دعا و زیارت، معرفی سبک زندگی اسلامی، تبیین احکام و معارف اسلامی، خرافه زدایی از مراسم عزاداری حسینی را از دیگر وظایف مبلغان بیان کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات