۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۵۴۴۵۱
حجت الاسلام غلامپور:

عدم بصیرت مسلمانان موجب قدرت گرفتن یزیدیان زمان شده است

رییس عقیدتی سیاسی یگان پدافند هوایی انرژی هسته‌ای اصفهان زمینه جولان یزیدهای زمان مانند آل سعود را، عدم بصیرت و شناخت مردم به ظاهر مسلمان، از حقیقت دین اسلام ذکر کرد و گفت: نمونه امروزی چنین مسأله‌ای را در گروه تروریستی داعش می‌توان به وضوح مشاهده کرد، همچنین رد پای چنین فتنه‌های پیچیده‌ای را در فتنه سال 88 نیز می توان مشاهده کرد.
حجت الاسلام غلامپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی غلامپور، شامگاه شنبه در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید بابایی اصفهان، با اشاره به آیه 57 سوره مبارکه مائده، گفت: صاحبان مکتب و اندیشمندان الهی و رسولان وحی تأکید بسیاری به واقع بینی و شناخت مسلمانان نسبت به دین کرده اند و محور اساسی استواری دین را بر پایه معرفت می دانند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) افزود: امروز خسارت عظیمی که ملت های مسلمان دچار آن شده اند فقر فرهنگ و آن هم فرهنگ دینی است، عدم وظیفه شناسی ملت های مسلمان بلایی بسیار عظیم است که بر سر مسلمانان وارد آمده است، این یک سیاست اموی است که مسلمانان را وادار کنند فقط به نماز و روزه و اذکار ظاهری بپردازند بدون اینکه حقیقت اسلام را بفهمند تا با استفاده از چنین فضایی بتوانند بدعتها و خرافات را به دین وارد کنند و همچنان بر اریکه قدرت بمانند.

رییس عقیدتی سیاسی یگان پدافند هوایی انرژی هسته‌ای اصفهان در ادامه اظهار کرد: برخی سردمداران کشورهای اسلامی مانند آل سعود و آل خلیفه با تأسی از همکیشان اموی خود، از اصطلاحات دینی و اسلامی علیه خود اسلام استفاده می‌کنند و از جمله می‌توان به غصب عنوان «امیر المومنین» چه در گذشته و چه در زمان حال پیرامون این سوء استفاده‌های امویان اشاره کرد.

وی با اشاره به انحراف جامعه اسلامی پس از پیامبر اکرم(ص)، تصریح کرد: پنجاه سال بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص)، جامعه اسلامی به جایی رسید که  شخص فاسدی مثل یزید را امیرالمؤمنین خواندند و فرد صالح و شریفی مانند امام حسین(ع) را خارجی و مرتد خواندند و شریح قاضی هم حکم قتل امام حسین(ع) را به دلیل شورش علیه رهبر جامعه صادر کرد.

حجت الاسلام غلامپور با اشاره به جلد اول کتاب سنن ابی داوود به رمز عملیات شوم عمر بن سعد علیه امام حسین(ع) که شعار «یا خیل الله ارکبی و بالجنه ابشری» بود، خاطرنشان کرد: دشمن اسلام از احکام دینی و اسلامی، بر علیه خود اسلام استفاده کرد و امام بر حق را مظلومانه و به طور وحشیانه ای به شهادت رساند.

وی زمینه جولان یزیدهای زمان مانند آل سعود را، عدم بصیرت و شناخت مردم به ظاهر مسلمان، از حقیقت دین اسلام ذکر کرد و گفت: نمونه امروزی چنین مسأله‌ای را در گروه تروریستی داعش می‌توان به وضوح مشاهده کرد، همچنین رد پای چنین فتنه‌های پیچیده‌ای را در فتنه سال 88 نیز می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام غلامپور اظهار کرد: در دنیای امروز جمهوری اسلامی ایران که تنها پرچمی است که علیه ظلم و جور جهانی به اهتزاز در آمده است را با همان سیاست سردمداران اموی، تروریست و اخلال‌گر می‌خوانند تا بدینوسیله اذهان عمومی را علیه این نظام مقدس و الهی، منحرف سازند.

رییس عقیدتی سیاسی یگان پدافند هوایی انرژی هسته‌ای اصفهان، فلسفه قیام امام حسین(ع) را مبارزه و رسوا کردن چنین فتنه‌هایی در سرتاسر تاریخ دانست و تصریح کرد: امام حسین(ع) غبار بدعتها را از دین پاک کرده و مردم متحیر و سرگردان را بیدار کرد و همگان را به شجاعت و شهامت دعوت کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجدید تاریخ قیام امام حسین(ع) است، اظهار کرد: این انقلاب که برگرفته شده از همان قیام خونین امام حسین(ع) است، همان آرمان های قیام عاشورا را دنبال می کند و تا نابودی و رسوایی کامل استکبار جهانی لحظه ای از پای نخواهد نشست./1304/202/ب2

ارسال نظرات