۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۵۶۵۷۳
آیت الله علما:

سازمان ملل خادم و مجری اهداف ابرقدرت‌‌ها است/ امام خمینی خودباوری را به ملت ایران تزریق کرد

آیت الله علما با بیان اینکه سازمان ملل خادم و مجری اهداف ابرقدرتها است، گفت: سازمان ملل در قضیه یمن کور و کر و لال شده است و تحت سلطه آمریکا است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به فرا رسیدن روز ملی استاندارد ابراز داشت: باید تمام محصولات استاندارد و مورد اطمینان باشند از این رو باید نسبت به استانداردسازی محصولات جدیت و توجه ویژه ای مبذول شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: شهادت این مجتهد جامع الشرایط سبب سرعت بخشیدن به انقلاب و پیروزی انقلاب شد، امام راحل (ره) شهادت فرزند خود را از الطاف خفیه خداوند متعال می دانست.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار داشت: سوم آبان ماه سالروز تأسیس سازمان ملل است که به فرموده امام خمینی (ره)  این سازمان خادم و مجری اهداف ابرقدرتها است، امروز هرچه بر سر جهان می گذرد سازمان ملل منتظر فرمان آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سازمان ملل در قضیه یمن کور و کر و لال شده است در حالیکه هزاران انسان بی گناه به خاک و خون کشیده می شوند، سازمان ملل تحت سلطه آمریکا است و در برابر جنایات آمریکا و آل سعود سکوت اختیار کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: سازمان ملل باید از مظلومان عالم صیانت کند در حالیکه اکنون این سازمان حکم عروسکی را دارد که تنها به نفع منافع ابرقدرتها سخن می گوید.

آیت الله علما اظهار داشت: افشاگری امام راحل درباره قانون کاپیتولاسیون و مصونیت آمریکا در ایران سبب تبعید ایشان شد، امام در این خصوص فرمود با این تصویب عظمت ارتش و اسلام را سرکوب کردند و هر اتفاقی رخ دهد سازما قضایی ایران حق دخالت و ورود به مسأله را نخواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: امام دستور دادند هر شب در مساجد قم یکی از بزرگان به روشنگری بپردازد و مردم را آگاه نماید زیرا با تصویب کاپیتولاسیون هرکاری که آمریکا در ایران انجام دهد ایران حق ماکمه را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان علمی وظیفه مسؤولان را سنگین کرد، ایران کشوری پیشرفته و مقتدر است که دنیا روی قدرت ایران حساب باز کرده است و تداوم این اقتدار نیازمند حضور جوانان شریف و انقلابی است که خوشبختانه تعداد جوانان انقلابی در کشور زیاد است لذا باید از این نسل حمایت صورت گیرد.

خطیب جمعه کرمانشاه عنوان داشت: جوانان نخبه هدایایی نفیس الهی و امانتی در دست مسؤولان هستند و همه مسؤولان موظف به حمایت از این نخبگان و جوانان مستعد هستند، به فرموده رهبر معظم انقلاب مراکز علمی و دانشگاهی موظف به حمایت از نخبگان هستند و لحظه ای نباید از دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه آمد.

آیت آلله علما تأکید کرد: امروز داشته های کشور از نخبگان و فناوری هسته ای و قدرت موشکی انقلاب است که به برکت وجود نخبگان انقلابی بدست آمده است، نخبگان هم در مقابل استعداها و قدرت علمی خود مسؤول هستند و شکر این نعمت از راه خدمت به مردم و انقلاب میسر است.

وی تصریح کرد: در دوران قاجار و پهلوی ژن ناتوانی در ایران نهادینه شده بود و به کل جوانان کشور القا می شد که تنها غربی ها می توانند و همین امر سبب وابستگی ایران به غربی ها شده است، امام پس از ورود به ایران گفت ما می توانیم و این یکی از سخنان ماندگار امام خمینی (ره) است که انقلاب توان انجام هرکاری را دارد و خودباوری را برای کشور به همراه آورد و به انقلاب تزریق شد، هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از تحقق شعار ما می توانیم امام راحل بود که رزمندگان حسین وار در مقابل ابرقدرتها ایستادگی کردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا ابراز داشت: دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا با بی تقوایی  محض در صدد این هستند که به عنوان الگوی دنیا شناخته شوند و همدیگر را تحقیر می کنند، متأسفانه در آینده نیز باید شاهد ریاست جمهوری یکی از این دو در کشور مستکبر آمریکا باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: متأسفانه برخی مسؤولان سخنانی مطرح می کنند که به صلاح کشور نیست، هتک حرمت سرداران و ائمه جمعه در هیچ شرایطی جایز نیست و نباید به این مسؤولان توهین کرد./201/857/ب1

ارسال نظرات