۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۵۷۲۵۷
آیت الله علما:

تقویت بنیه دینی افراد جامعه به منزله تحکیم اقتدار نظام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه ترویج مبانی دینی سدی مستحکم در مقابل دشمنان است، گفت: باید مبانی و اندیشه های قرآن را در زندگی افراد جامعه وارد کرد، زیرا تقویت بنیه دینی افراد جامعه به منزله تقویت اقتدار و صلابت نظام است.
آیت الله علما

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توجه به آموزه های قرآن و ترویج و نشر این آموزه ها در سطح جامعه موجب ارتقای فرهنگ اسلامی و دینی در کشور می شود.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال منحرف ساختن افکار نسل جوان از قرآن و اندیشه های اصیل دینی هستند و با همه توان در جهت تضعیف باورهای دینی جوانان تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: توجه به معارف عمیق دینی نسل جوان را به صراط مستقیم هدایت کرده و فرهنگ اسلامی را در جامعه ترویج می دهد و این فرهنگ مایه عزت و اقتدار نظام است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه تعالیم عمیق دینی در جامعه به خوبی شناسانده نشده و قرآن و آموزه های دینی گاه مورد کم توجهی افراد قرار می گیرند، از این رو باید در جهت فرهنگ سازی دینی و ارتقای سطح زندگی معنوی افراد جامعه تلاش بیشتری مبذول داشت.

آیت الله علما اظهار داشت: آیات قرآن حیات بخش و روشنی بخش مسیر زندگی بندگان است و اگر اعمال و نیات انسان الهی و قربه الی الله باشد قطعأ اثربخش و مایه سعادت خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: ترویج مبانی دینی سدی مستحکم در مقابل دشمنان است، از این رو باید مبانی و اندیشه های قرآن را در زندگی افراد جامعه وارد کرد، زیرا تقویت بنیه دینی افراد جامعه به منزله تقویت اقتدار و صلابت نظام است./857/302/ب2

ارسال نظرات