۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۷۷۰۷
آيت الله دستغیب:

نیروی انتظامی پشتوانه مهمی برای جمهوری اسلامی است

تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در دیدار فرمانده انتظامی شیراز گفت: نیروی انتظامی پشتوانه مهمی برای جمهوری اسلامی است
آيت الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان  رهبریرهبری

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در دیدار سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان شیراز و جمعی از کارکنان این نیرو با تقدیر از فعالیت‌های نیروی انتظامی و همچنین سردار گودرزی فرماندهی محترم این نیرو، نیروی انتظامی را از فعال‌ترین مجموعه‌های  خدمت‌گزار به مردم دانست.

وی با اشاره به اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی که تأمین امنیت جامعه است افزود: در این روزها که گروه‌های تکفیری به دنبال ضربه زدن به مردم و امنیت بالای جامعه هستند خوشبختانه مأموران نیروی انتظامی، با هوشیاری و تیزبینی جلوی توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و آن‌ها را خنثی امنیتی خوبی را برای مردم ایران فراهم کرده‌اند که نعمت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز با بیان اینکه برخی منکرات در جامعه وجود دارد که خانواده‌ها را هدف قرار داده است، ادامه داد: برخی مواقع تخلفاتی مانند تصادفات جاده‌ای و درون شهری صورت می‌گیرد که منجر به فوت افراد می‌شود و دلیل آن انجام برخی منکرات مانند مصرف مواد مخدر است که باید خانواده‌ها را نسبت به منکرات جامعه آگاه کرد تا فرزندانشان در دام چنین آفاتی نیفتند.

وی موضوع برقراری نظم و امنیت را سفارش شده شرع مقدس اسلام بیان کرد و افزود: اگر در مسائل اجتماعی و فردی جامعه نظم و امنیت برقرار نباشد ، مشکلات بسیاری در آن جامعه پدید می‌آید.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  ابراز کرد: نیروی انتظامی پشتوانه‌ای مهم برای جمهوری اسلامی و مردم است و مردم نیز قدردان زحمات و پشتیبان آنان هستند.

آیت الله دستغیب در ادامه با اشاره به حساسیت آستان مقدس و راه‌اندازی کلانتری این آستان گفت: بنده از زحمات افرادی که در تأمین امنیت زائران و این حرم مطهر تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ایجاد امنیت حرم در ماه محرم را بسیار مناسب برشمرد و بیان کرد: تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تأمین امنیت در این ایام حساس کاری ارزشمند و ستودنی است.

قائم‌مقام جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه هم‌زمان با توسعه حرم مطهر و اجرای طرح‌های امنیتی و جمع‌آوری معتادان در اطراف آستان مقدس هم‌اینک وضعیت خیلی بهتر از گذشته شده است، خواستار ادامه طرح‌های امنیتی در اطراف حرم شد.

وی در پایان، بر ارتقا کمی و کیفی کلانتری حرم و اجرای طرح‌های گشت زنی در اطراف این مکان مقدس تأکید کرد./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات