۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۵۸۷۴۶

زنجان آماده خدمت به زائران اربعین با اعزام نخستین کاروان خادمان

نخستین گروه خادمان اربعین حسینی از زنجان با یک دستگاه اتوبوس به نجف اشرف اعزام شده و به همراه آنها 11 دستگاه کامیون نیز حامل وسایل مورد نیاز برپایی موکب های اربعین فرستاده شد.
ستاد اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ذبیح الله بابایی، رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان زنجان، امروز در مراسم بدرقه کاروان خادمان زنجان به نجف در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اعزام امکانات رفاهی مطلوب به این مکان شریف، گفت: امروز ۱۱ دستگاه کامیون به نجف اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به اعزام ۴۴ نفر از خادمان اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: شامگاه امروز این افراد با یک دستگاه  اتوبوس به نجف اعزام شده و برای برپایی موکب هایی جهت استراحت زائران و ارائه خدمات به آنها آماده می شوند.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان زنجان در ادامه اظهار داشت: در محموله اول داربست، چادر، ظروف آشپزخانه، فرش و موکت، پتو،کپسول گاز، ظروف یکبار مصرف، روغن، برنج، چای و حبوبات به موکب نجف اشرف حمل می شود.

بابایی در ادامه با اشاره به ارسال محموله دوم در آینده نزدیک گفت: در محموله دوم ۱۲ تن گوشت قرمز به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ارسال خواهد شد که برای پذیرایی از ۲۰ هزار نفر در هر روز پیش بینی شده است.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به محل دقیق استقرار موکب های استان زنجان در نجف افزود: محل استقرار موکب زنجان در شارع جنسیه نجف اشرف بوده و موکب هایی از شهرستانهای خدابنده، ابهر، سپاه، زینبیه و حسینیه اعظم زنجان راهی کشور عراق می شوند.

گفتنی است؛ بنابر اعلام مسؤولان امر موکب های زنجان در اربعین سال گذشته از 5 هزار نفر در هر روز پذیرایی می کردند./949/203/ب2

ارسال نظرات