۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۶۱۳۱۰

مرکز مدیریت حوزه به مسأله برگزاری کلاس های کمتر از 10 طلبه توجه ویژه داشته باشد

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با اشاره به این که براساس آئین نامه های مرکز مدیریت برای کلاس های کمتر از 10 طلبه حق الزحمه ای پرداخت نمی شود، گفت: توجه به این که مسأله را خواستار هستیم؛ چرا که با این اقدام کلاس های بسیاری از حوزه ها تعطیل و طلبه ها به مدارس دیگری منتقل می شوند.
مدرسه علمیه

حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش 13 طلبه در سال تحصیلی جدید ابراز داشت: هم اکنون حدود 200 طلبه در پایه های اول تا دهم مدرسه به تحصیل می پردازند.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با اشاره به این که براساس آئین نامه مرکز مدیریت برای اساتید مدرس در کلاس های کمتر از 10 طلبه حق الزحمه پرداخت نمی شود، اظهار داشت: براساس آئین نامه مذکور در صورت تشکیل چنین کلاس هایی حق الزحمه پرداخت نمی شود در حالی که مدرسه جزائریه برای همه پایه های تحصیلی کلاس برگزار می کند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به عدم برگزاری امتحانات هفتگی برای طلبه های مدرسه خاطرنشان کرد: پرسش و پاسخ میان استاد و طلبه و کلاس های مباحثه تنها در برخی پایه های تحصیلی برگزار می شود و عدم برگزاری کلاس های مباحثه در همه پایه های تحصیلی به سبب حضور طلبه ها در فعالیت های تبلیغی است.

حجت الاسلام فرهادی به برگزاری امتحان استادیاری براساس ابلاغ مرکز مدیریت در مدرسه اشاره و عنوان کرد: کلاس هایی برای طلبه هایی که در امتحانات اصلی و جبرانی قبول نمی شوند، برگزار و پس از آن امتحان گرفته خواهد شد و در سال تحصیلی کنونی مدرسه، 6 امتحان را برگزار خواهد کرد.

وی به برگزاری کارگاه های علمی در برهه زمانی خاصی برای سطح 3 مدرسه اشاره و تصریح کرد: هم اکنون برگزاری این کارگاه ها به دلیل مشغله طلبه ها به کلاس های آموزشی و در پیش بودن اربعین حسینی منصرف شدیم و ان شاءالله پس از اربعین از سرگرفته خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان این که کلاس های مدرسه صبح و بعد از ظهر برگزار می شود، ابراز داشت: مرکز مدیریت حوزه به مسأله برگزاری کلاس های کمتر از 10 طلبه توجه ویژه داشته باشد؛ چرا که با این اقدام کلاس های بسیاری از حوزه ها تعطیل و طلبه ها به مدارس دیگری منتقل می شوند./302/9456/ب1

ارسال نظرات