۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۶۲۱۲۴
آیت الله علما:

برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج مکتب عرشیان به تمام دنیا است

آیت الله علما با اشاره به اینکه کرامت شهدا سبب شده است که جمهوری اسلامی ایران در جهان اقتدارش دوچندان شود، گفت: برگزاری یادواره شهید، تجلیل از ارزش های شهدا بوده و سبب ترویج مکتب عرشیان به تمام دنیا خواهد شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم یادواره شهید امیر سرلشگر خلبان کرم رضا مکری که در مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه برگزار شد، ابراز داشت: سالروز شهادت شهید مکری مصادف با اربعین حسینی است و این برجستگی شهدا را می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری یادواره شهید، تجلیل از ارزش های شهدا است و سبب ترویج مکتب عرشیان به تمام دنیا است.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: حقیقتا زبان قادر نیست که برجستگی و مجاهدت شهدا را بازگو کند، شهدا مایه افتخار و عظمت انقلاب و اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: کرامتی بالاتر از اقتدار و اخلاص شهدا وجود ندارد، شهدا در اسارت نیروهای بعثی، روحی آزاد داشتند و تمام قد از اسلام و انقلاب پاسداری می کردند، نیروهای بعثی در برابر شهید مکری در دوران اسارت حقیر و عاجز بودند.

آیت الله علما اظهار داشت: کرامت شهدا سبب شده است که جمهوری اسلامی ایران در جهان اقتدارش دوچندان شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: انقلاب برای هر خطر محتملی برنامه دارد و این اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون شجاعت و شهامت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: شهدا به تعلقات دنیوی پشت پا زدند تا انقلاب عظمت و اقتدار خودش را حفظ کند و نوامیس ایران اسلامی از خطر و گزند بیگانگان در امان بماند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: شهدا با تفکر بالا وارد میدان نبرد شدند و با تبعیت از دستورات امام خمینی(ره) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه افتخار و عظمت انقلاب و اسلام شدند./857/202/ب2

ارسال نظرات