۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۱۸۳
امام جمعه عجب شیر:

کاروان اربعین حسینی تبلور عشق و ایمان به اسلام است

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به مراسم عظیم اربعین حسینی و شرکت میلیونی در این مراسم، گفت: کاروان اربعین حسینی تبلور عشق و ایمان به اسلام و نهضت سرخ عاشورا در دفاع از اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به مراسم عظیم اربعین حسینی و شرکت میلیونی در این مراسم، اظهار داشت: کاروان اربعین حسینی تبلور عشق و ایمان به اسلام و نهضت سرخ عاشورا در دفاع از اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه این مانور عظیم و راهپیمایی میلیونی در حقیقت اقتدار شیعه در مقابل وهابیها و سلفیها را به نمایش گذاشت، گفت: به برکت جبهه مقاومت اسلامی و جهاد رزمندگان و مدافعان حرم به زودی منطقه از شر وجود گروه های تروریستی داعش و تکفیریها خالی خواهد شد و منطقه در شرایط امن قرار خواهد گرفت.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به پیروزی‌های اخیر مردم و ارتش عراق در موصل و مردم و ارتش سوریه در حلب، خاطرنشان کرد: این پیروزیها و موفقیتها همه نتیجه رشادت و پایمردی آنان در دفاع از کشور و ملت خود است، امروز تکفیریها نماد آشکار شیطنت آمریکا در منطقه هستند.

وی با تأکید بر تداوم مبارزه و مقابله جبهه اسلامی در منطقه، ابراز داشت:‌ راهپیمایی اربعین حسینی و اجتماع عظیم ملت مسلمان در اربعین نویدی برای اضمحلال و نابودی جریانهای تکفیری و داعش در منطقه و نقش بر آب شدن توطئه های پلید و شیطانی استکبار جهانی و دست نشانده های منطقه ای آنها است.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه اربعین حسینی پیام آور مکتب عاشورایی حسین بن علی است، افزود: اربعین حسینی در حقیقت پیام آور آموزه های حسینی در جریان کربلا است، این مراسم پر شکوه و کم نظیر جهانی پیام و مکتب عاشورا را برای جهانیان معرفی و به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه آرزوی دیرینه دشمن افتراق و تشتت در جهان اسلام و در میان مسلمانان است، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی کنگره عظیم وحدت بخش میان مسلمانان است، پیام اربعین پیام وحدت و اتحاد میان مسلمانان برای اقتدار و قدرت جهان اسلام در برابر جهان کفر و استکبار جهانی است.

امام جمعه عجب شیر تصریح کرد: ایران اسلامی مانند همیشه در برابر ظلم و جور خواهد ایستاد و با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و حمایت از مردم مظلوم منطقه با جریانهای تکفیری مقابله و مبارزه خواهد کرد، به فضل الهی ریشه تکفیریها و داعش در منطقه از در حال نابودی است./۸۵۴/303/ب2

ارسال نظرات