۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۲۶۵
آیت الله علما:

استفاده از توان داخلی و ظرفیت نیروی جوان سبب رشد و بالندگی نظام اسلامی می شود

آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه گفت: استفاده از توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت نیروی جوان و متفکر کشور سبب رشد و بالندگی نظام خواهد شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر در خطبه های سیاسی نماز جمعه کرمانشاه با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: غفلت در برابر هجمه های دشمن سبب تضعیف انقلاب خواهد شد، از این رو بصیرت و هوشیاری در برابر دشمنان از ضروریات به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی، مطرح کرد: آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست و با توجه به بدعهدی و سابقه تاریک آمریکا در بحث برجام عدم تعهد این کشور، به مردم و نظام اسلامی ثابت شد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه های فرهنگی و نظامی دشمنان بوده است، از این رو تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حفظ بصیرت و هوشیاری بزرگترین سد در برابر آنها به شمار می رود.

وی با اشاره به تقویت روحیه انقلابی در جامعه، تصریح کرد: ملت و مسؤولان با حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهادی زمینه های پویایی اقتصاد کشور را فراهم کنند.

آیت الله علما بیان داشت: استفاده از توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت نیروی جوان و متفکر کشور سبب رشد و بالندگی نظام خواهد شد.

وی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، بیان داشت: اگر پیاده روی اربعین حسینی(ع) با فهم و درک صورت پذیرد قطعا سبب تقویت بعد اخلاقی و معنوی زوار و پایبندی آنها به ارزش های اسلام خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: حضور گسترده مسلمانان در اربعین حسینی (ع) نشان از وحدت و همگرایی مسلمانان و ایستادگی آنها در برابر دشمنان اسلام است.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اربعین حسینی شروع جاذبه مغناطیسی امام حسین(ع) است که این گونه مشتاقان و محبان حضرت را به سوی خود جذب می کند.

آیت الله علما در پایان تذکید کرد: اربعین حسینی تجدید پیمان با مکتب و اهداف ائمه معصومین(ع) است، امید است که این مکتب همواره زنده و جاری باقی بماند./857/201/ب2

ارسال نظرات