۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۶۲۷۷۳
حجت الاسلام حسینی نژاد:

تبعیت از امام حسین تنها نسخه نجات بخش بشریت است

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که هیچ تهدیدی مردم را از حضور در راهپیمایی عظیم اربعین باز نمی دارد، گفت: این راهپیمایی حماسی نه تنها مرز جغرافیایی نمی شناسد بلکه مرز عقیدتی هم ندارد.
حجت الاسلام حسینی نژاد

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا، حماسه اربعین حسینی را در جهان بی نظیر خواند و از حضور میلیونی زائران در این رخداد کم سابقه تجلیل کرد.

وی با بیان این که در روایات آمده که امام حسین(ع) کشتی نجات است، افزود: پیام این حماسه و راهپیمایی این است که مردم نسبت به امام حسین(ع) عشق و درک معنوی بیشتری پیدا می کنند و متوجه می شوند که تنها نسخه نجات بخش بشریت که امروز ادعای تمدن و مدرنیته وجود دارد ارتباط با امام حسین(ع)، پیروی از حضرت و نزدیک شدن به مسیر ایشان است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که هیچ تهدیدی مردم را از حضور در راهپیمایی عظیم اربعین باز نمی دارد، اظهار داشت: هر روز شاهد توسعه و حضور بیشتر مردم از کشورهای گوناگون در این مراسم معنوی جهان هستیم.

وی ادامه داد: این راهپیمایی حماسی نه تنها مرز جغرافیایی نمی شناسد بلکه مرز عقیدتی هم ندارد و ما می بینیم که افراد با عقاید گوناگون در این برنامه عظیم شرکت می کنند، این در راستای انتظار ظهور فرزند حضرت یعنی امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام حسینی نژاد با بیان این که راهپیمایی عظیم اربعین سبب نزدیک شدن به مسیر و الگوی انتظار می شود، ابراز داشت: این برنامه زمینه برای انتقام فرزند امام حسین(ع) است، هر روز سربازان امام زمان(عج) در مسیر راهپیمایی اربعین بیشتر می شوند، پرچمدار انتقام از خون خدا امام عصر(عج) است که مردم در این مسیر بیشتر با ایشان آشنا می شوند و بر محور او قرار می گیرند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات