۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۶۳۱۶۹
آیت‌الله مهمان‌نواز:

ارتقای مادی و معنوی ایران مرهون نظام اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در زمینه‌های گوناگون به توسعه رسیده است، گفت: ارتقای مادی و معنوی ایران مرهون انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در دیدار مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان، با اشاره به خدمات و برکات نظام اسلامی، اظهار کرد: در طول حدود چهار دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی پیشرفتهای شگرفی در بخشهای مختلف کشور روی داده است.

وی با بیان اینکه ارتقای مادی و معنوی ایران مرهون انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: در حال حاضر ایران اسلامی در بخشهای گوناگون به پیشرفت، توسعه و عزت دست یافته و به هیچ عنوان در برابر زیاده‌خواهی و ظلم دشمنان و دنیای استکبار کوتاه نمی‌آید.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی امروز زمینه مناسبی برای عمران، آبادانی و توسعه بیشتر و درنتیجه سرافرازی بیش از پیش ملت ایران فراهم شده که بایستی از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: موفقیتهای نظام اسلامی در زمینه‌های نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و سایر عرصه‌ها چشمگیر بوده و لازم است با قدر دانستن این موفقیتها برای پیشرفت بیشتر در این زمینه‌ها تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های شکرگزاری برای توفیقات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی به درگاه خداوند، تبعیت محض از آموزه‌های الهی و اسلامی و سر فرود آوردن در برابر باری تعالی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: مسؤولان و مدیران بخشهای مختلف باید قدر نعمت انقلاب و نظام اسلامی و ملت بصیر ایران اسلامی را بدانند و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای خدمات‌دهی بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند.

سیاوش وحدت، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی هم در این دیدار گزارشی از اوضاع فعلی این شرکت ارائه کرد و افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان تلاش می‌کند تا سرمایه سرمایه‌گذاران را با فکر و برنامه مناسب به تولید و سود بیشتر برساند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود سرمایه سرمایه‌گذاران در راستای صحیح و هدفمند سرمایه‌گذاری شود، ادامه داد: اکنون زمینه سرمایه‌گذاری در 14 شهرک و ناحیه صنعتی استان خراسان شمالی فراهم بوده و آماده قرار دادن این امکانات در اختیار سرمایه‌گذاران هستیم.

وحدت اظهار کرد: با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی توسعه و حمایت از صنایع کوچک و زودبازده را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است./202/9314/ب1

ارسال نظرات