۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۶۳۹۸۵
آیت الله علما:

غفلت از یاد خدا زمینه های همنشینی انسان با شیطان را رقم می زند

آیت الله علما با اشاره به خطرات دوری از یاد خدا گفت: غفلت از یاد خدا زمینه های همنشینی انسان با شیطان را رقم می زند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی خود در مسجد حاج شهباز خان با استناد به آیات قرآن کریم ابراز داشت: در راه کسب معرفت الهی از یکدیگر سبقت بگیرید زیرا آسمان و زمین برای اهل بهشت، بهشت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آیه و نشانه هایی که در جهان وجود دارد عاملی است که انسان را به سمت کمال و معرفت هدایت کند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: دنیا پل رسیدن به آخرت و سعادت است یعنی در این دنیا باید در معرفت الهی از یکدیگر سبقت گرفته و زمینه های رشد و سعادت خود را در این دنیا رقم بزنیم.

وی در ادامه افزود: حمایت از نیازمندانی که نسبت به آنها آشنایی داریم سبب می شود که آنها از ربا و حرام دور شوند و آبروی آنها در این دنیا و جهان پس از مرگ حفظ شود.

آیت الله علما ابراز داشت: متأسفانه آیات و روایات بر برخی از انسانها کمترین اثر را می گذارد و این نشان از فقدان تقوی و ایمان به خدا در انسانها است.

این مسؤول بیان داشت: انسان ها به دلایل مختلفی در راه خیر تعلل می کنند و نسبت به معاد دچار شک و ابهام شده اند و این عامل از انسانها را از طی مسیر الهی باز می دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: توحید انسان کامل نبوده و این دنیا را تنها برای امرار معاش می پندارند در صورتی که خوشبختی و بدبختی حقیقی در این دنیا نیست بلکه با اعمال خود زمینه های سعادت و نجات خویش را در جهان پس از مرگ را فراهم می کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: غفلت از یاد خدا زمینه های همنشینی با شیطان را رقم می زند از این رو همواره یاد خدا را در ذهن خود بپرورانیم./857/202/ب37

ارسال نظرات