۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۶۴۰۱۶
نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

نهضت سرخ حسینی، مهدویت و ولایت‌فقیه سه اصل بقای شیعه است

حجت‌الاسلام کوچک زاده در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) با اشاره به تحولات منطقه و نقش ایران در این تحولات و توطئه‌های دشمن برای نابودی این نظام و انقلاب گفت: دشمن خود به این نتیجه رسیده است که برای نابودی اسلام و انقلاب باید سه هدف اصلی، نهضت سرخ حسینی، نهضت سبز مهدوی و ولایت‌فقیه را از بین ببرد.
حجت الاسلام کوچک زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع)، در یادواره شهدای شهر کهریزسنگ که در حسینیه اعظم این شهر برگزار شد، با تسلیت این ایام گفت: پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار برترین الگو برای سبک زندگی بشری هستند.  

وی هم چنین درباره شخصیت پیامبر اکرم(ص) نیز بیان داشت: خداوند پیامبر را الگوی بشریت قرار داده است « أُسوَةٌ حَسَنَةٌ» و هیچ قوم و ملتی هم چون اسلام نمی‌تواند ادعا کند که دارای چنین الگوهایی برای سبک زندگی است و چه عذری دارند آنانی که برای انتخاب الگو به سوی هنرپیشه‌ها و سبک زندگی غربی می‌روند.

حجت‌الاسلام کوچک زاده درباره فضیلت شهید و شهادت افزود: خداوند در قرآن شهید را «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» معرفی می‌کند که و ملاک شهادت، جهاد در راه خداست چه این جهاد، کسب روزی حلال باشد، یا دفاع از مرزهای اسلام و هر آنچه در جهت طاعت الهی باشد، حکم شهادت و شهید را دارد.

وی در ادامه درباره جایگاه شهدای حرم نیز خاطرنشان کرد: شهدا مایه خیر و برکت هستند به خصوص شهدای مدافع حرم که در مبارزه با گروهک داعش و ملحدان تکفیری باید شبانه روز در تلاش باشند و مجاهدت این شهدا، تمام نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته است که خود استکبار علنا در جلسات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، داعش را دست پروده خود عنوان کردند که چه هزینه هنگفتی برای تجهیز این گروه‌های تروریستی انجام داده‌اند.

به برکت شهدا، امروز ایران تعیین‌کننده سرنوشت کشورهای منطقه است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، درباره عظمت ایران در سال‌های اخیر بیان کرد: به برکت خون این شهدا امروز دنیا می‌داند که تعیین‌کننده سرنوشت کشورهای منطقه خاورمیانه ایران است، و اگر زمانی ایران در تحولات منطقه به حساب نمی‌آمد، امروز همه بحث استکبار درباره مقابله با ایران است و امروز ایران تعیین کننده سرنوشت جهان است.

وی در ادامه افزود: تمام دنیا برای عوض کردن خاورمیانه خیز برداشتند تا سوریه را تبدیل به سه کشور و عراق را تجزیه کنند تا بتوانند راحت‌تر به ایران برسند، اما به برکت خون همین شهدا، وحدت در این کشورها حاکم شده است و امروز قلب ملت‌ها با ما است و ما آبروی جهانی داریم و این آبرو در سایه برکت وجود ولایت‌فقیه است.

اصل ولایت‌فقیه، عامل ثبات شیعه است

حجت‌الاسلام کوچک زاده درباره نقش ولایت‌فقیه در تحولات منطقه و صدور انقلاب بیان داشت: اگر مردم فلسطین بعد از 70سال نبرد با اسرائیل هم چنان آواره هستند، اگر مردم افغانستان با وجود مبارزات هنوز زندگی راحتی در کشور خودشان ندارند، به علت نبود ولی‌فقیه در رأس جامعه است و اگر دشمن با وجود تمام توطئه‌ها که مترصد نفوذ در بدنه نظام است، هنوز نتوانسته اقدامی کند، به برکت وجود ولی‌فقیه، روحیه شهادت‌طلبی و وحدت ملت است.

وی در ادامه درباره عوامل اصلی ثبات شیعه در طی تاریخ که دشمنان بعد از طرح‌های مختلف به آن رسیده‌اند، اشاره کرد و افزود: باید بدانیم دشمن هیچ‌گاه در برابر این نظام ساکت نمی‌نشیند و بعد از تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیدند که سه عامل اصلی در بدنه شیعه وجود دارد که باید آن‌ها را هدف قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، ادامه داد: اولین رمز بقای شیعه، اعتقاد به نهضت سرخ حسینی است که این‌گونه مردم را بسیج بدون هیچ تشکلی بسیج می‌کند و دشمن برای رسیدن به اهدافش به دنبال بی‌محتوا کردن مجالس حسینی است تا این نهضت را از ما بگیرد.

وی دومین عامل بقای شیعه را نهضت سبز مهدوی برشمرد و گفت: اعتقاد به مهدویت یکی دیگر از عوامل ثبات شیعه است و عامل سوم، اصل ولایت‌فقیه است که دشمنان در توطئه‌های اخیر خود به دنبال نفوذ و خدشه‌دار کردن اصل ولایت‌فقیه است و نباید هرگز هدف را که حکومت عدل الهی است، گم کنیم./1306/202/ب3   

ارسال نظرات