۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۶۴۳۱۷
رییس سازمان دارالقرآن‌الکریم خبر داد؛

ثبت ۱۷۰ درخواست تأسیس مؤسسه قرآن و عترت

قره شیخلو با تأکید بر اینکه مؤسسات در تکمیل پرونده دقت داشته باشند، گفت: تاکنون ۱۷۰ درخواست ثبت شده که بیش از نیمی از این پرونده‌ها به‌دلیل مشکل بازگشت خورده اند.
مهدی قره شیخ‌لو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم درخصوص فرآیند صدور مجوز مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: این کار روند مطلوبی دارد که به خوبی در حال انجام است.

دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۷۰ پرونده از درخواست‌های تشکل‌های قرآنی ثبت شده است.

وی بیان کرد: نیمی از این پرونده‌ها به‌دلیل مشکلاتی که داشته است به متقاضیان عودت داده شده است، در حالی که بارها تأکید کرده‌ایم که متقاضیان پرونده‌ها را به صورت کامل بارگذاری کنند تا با فرآیند بازگشت پرونده و تکمیل مجدد آن روبرو نشویم.

قره‌شیخلو با اشاره به اینکه نیم دیگری از این پرونده‌ها در حال طی کردن روند قانون هستند، ادامه داد: در جلسه هیئت رسیدگی مجوز شش پرونده تصویب شد و کارهای معرفی برای ثبت در حال انجام است.

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم با اشاره به اینکه پرونده‌های فوق از نخستین پرونده‌هایی بودند که در جلسه هیئت مطرح و به تصویب رسیده‌ است، اضافه کرد: این پرونده‌ها از متقاضیانی از سراسر کشور چون هرمزگان، خراسان رضوی، اصفهان و. .. هستند که پرونده‌ها تکمیل و مراحل را طی کرده بودند./1325/د103/س

ارسال نظرات