۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۶۴۷۸۶
آیت الله علما:

بی تفاوتی مسؤولان نسبت به وظایف خود اعتماد مردم به نظام را سلب می کند

آیت الله علما گفت: بی تفاوتی و کوتاهی مسؤولان در انجام وظایفشان مشکلات و معظلات نظام را دو چندان و اعتماد مردم را به آنها سلب می کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به خباثت و بدعهدی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی ابراز داشت: تمدید تحریم های ده ساله ایران خلاف تعهدات آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: تمدید تحریم ها نقض برجام است و بدعهدی و دشمنی آمریکا با ایران را به جهانیان ثابت کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تمدید تحریم ها توسط مجلس سنای آمریکا گفت: استقلال و عظمت انقلاب اسلامی خشم آمریکا را نسبت به ایران برانگیخته و همواره با روش های مختلف درصدد تضعیف قدرت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از اوایل انقلاب اسلامی همواره ایران را مورد هجمه قرار داده است، بیان داشت: خوشبختانه ایران از نظر توان نظامی و عرصه های دیگر به استقلال رسیده و به گونه ای که از کشورهای مسلمان و مظلوم دیگر نیز حمایت می کند.   

آیت الله علما با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ارتقا بیشتر باید از توان داخلی و نیروی جوان و با استعداد استفاده کند، اظهار داشت: تمدید تحریم ها علیه ایران نشان می دهد که استفاده از نیروی جوان و انقلابی نتیجه داده و آثار و برکات فراوانی برای انقلاب به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: خوشبختانه همت و جدیت جوانان مستعد در مسیر شکوفایی و اعتلای نظام تهدیدهای دشمنان را علیه انقلاب اسلامی خنثی کرده است.

این مسؤول با بیان اینکه اربعین حسینی اقتدار و عظمت اسلام را به رخ دشمنان کشید ابراز داشت: ترور جمعی از زائران اربعین حسینی حرکت و تداوم در این مسیر را قطع نخواهد کرد و مکتب و سیره سیدالشهدا (ع) همواره در بین مسلمانان زنده و جاری خواهد ماند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان بر جدیت مسؤولان در انجام وظایف و مسؤولیتشان تأکید و عنوان کرد: بی تفاوتی و کوتاهی مسؤولان در انجام وظایفشان مشکلات و معظلات نظام را دو چندان و اعتماد مردم را به آنها سلب می کند لذا اهمیت و توجه لازم در راستای برطرف ساختن مشکلات و پیشگیری از وجود حوادث ناگوار در جامعه باید در دستور کار خدمتگزاران نظام قرار گیرد./857/پ201/ج1

 

 

 

ارسال نظرات