۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۱۶۲
آیت الله علما:

دوستی با ‌آمریکا نتیجه‌ای جز زوال ندارد

آیت الله علما با بیان این‌که دوستی و ارادت به آمریکا نتیجه ای جز زوال و تحقیر به همراه ندارد، گفت: تنها راه مقابله با آمریکا و متحدانش ایستادگی ملت مقاوم ایران است زیرا با اتکا بر داشته های خود و مقاومت می توان نظام را از هجمه های دشمنان مصون داشت.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا درصدد اضمحلال و تضعیف انقلاب اسلامی است ابراز داشت: کوتاه آمدن جمهوری اسلامی ایران در قضیه مذاکرات هسته ای به خوبی نشان داد که آمریکا قصد تسلط هرچه تمامتر بر نظام و انقلاب را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره بدعهدی آمریکا حاکی از این بود که مذاکره با شیطان بزرگ بی فایده و بی اثر است زیرا شیطان بزرگ دشمنی دیرینه ای با انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با استناد به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: تنها راه مقابله با آمریکا و متحدانش ایستادگی ملت مقاوم ایران است زیرا با اتکا بر داشته های خود و مقاومت می توان نظام را از هجمه های دشمنان مصون داشت.

وی خاطرنشان کرد: تصویب تحریم های 10 ساله علیه ایران و نقض برجام به خوبی چهره آمریکا را به جهان ثابت کرد، نقض برجام عده ای که امروز به دنبال دوستی با شیطان بزرگ هستند به خوبی ثابت کرد که این دوستی و ارادت نتیجه ای جز زوال و تحقیر به همراه ندارد از این رو باید همچون گذشته در برابر آمریکا ایستادگی کرد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امروز حفظ وحدت از ضروریات نظام و دنیای اسلام است گفت: ایجاد رخنه و تفرقه میان مسلمانان هدف اصلی استکبار و دشمنان اسلام است تا به این وسیله بتوانند بر مسلمانان حکومت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز اتحاد شیعیان و اهل سنت در سوریه و عراق سبب بیرون راندن و شکست داعش و تکفیری ها شده است از این رو تحکیم وحدت میان مسلمانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: تمسک به قرآن و عترت عامل مصونیت کشورهای اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است بنابراین باید تلاش علمای شیعه و اهل سنت باید سایه وحدت بر سر تمام کشورهای اسلامی گسترده شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ابراز داشت: امروز تکفیری ها در سوریه و عراق در حال تفرقه افکنی میان شیعیان و مردم اهل سنت هستند اتحاد آنها تودهنی محکمی به داعش و سردمداران آنها خواهد زد.

آیت الله علما در پایان تأکید کرد: دشمنان مراکز حساس نظام را شناسایی کرده و در حال تضعیف و نفوذ تفکر غربی در آنها می باشند از این رو با تزریق تفکر انقلابی در این مراکز از پیشبرد اهداف دشمنان جلوگیری کنیم./201/857/ب1

 

ارسال نظرات