۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۲۵۵
امام جمعه کوهبنان:

ایران در نقض برجام اقدام قاطع و انقلابی داشته باشد

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه ایران اسلامی باید در مورد نقض برجام اقدام به یک تصمیم قاطع و انقلابی کند، گفت: ایران اسلامی باید درس خوبی به آمریکا بدهد که حواسشان باشد که برخورد و بدعهدی با نظام جمهوری اسلامی عواقب خوبی را در پی نخواهد داشت.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: ایران اسلامی در برجام تلاش ها و هزینه های زیادی را متحمل شد و یکی از اهداف کشور ایران در برجام این بود که به دنیا ثابت کند آمریکایی ها بدعهد و پیمان شکن هستند.

وی بیان کرد: برجام یک انعقاد بین المللی است و سایر کشورهای جهان از جمله ایران پیگیر آن هستند و رهبر معظم انقلاب مکرر یادآوری می کردند که آمریکایی ها عهد شکنند و نمی توان به آنان اعتماد کرد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: آمریکا از اعتماد کشور ایران سوء استفاده کرد و به پیمان هایی که انعقاد کرده بود وفادار نماند و صدمات زیادی  را به کشور ما وارد کردند؛ بنابراین برای همه دولتمردان و مذاکره کنندگان ثابت شد که آمریکایی ها بدعهد هستند و نسبت به پیمان های خود وفادار نیستند.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه  ایران اسلامی باید در مورد نقض برجام اقدام به یک تصمیم قاطع و انقلابی کند، ادامه داد: ایران اسلامی باید درس محکمی به آمریکا نشان دهد که حواسشان باشد که برخورد و بد عهدی با نظام جمهوری اسلامی عواقب خوبی را در پی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و مردم باید در مورد نقض برجام انقلابی برخورد کنند و از نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنند و جلوی زیاده خواهی های استکبار جهانی را بگیرند و همچنان که تاکنون ثابت کردند و اجازه ندادند دشمن در مسائل کشور دخالت نکند.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: برجام به فرجام نرسید و این در حالی بود که مذاکره کنندگان ما زحمت بسیار کشیدند، اما آمریکا برجام را نقض کرد و تحریم‌ها برداشته نشد در حالی که قرار بود پس از برجام تحریم‌ها برداشته شود.

امام جمعه کوهبنان ابراز کرد: امروز تمام دنیا بی‌تعهدی آمریکا را شاهد بود و برای همه ثابت شد که مذاکره با آمریکا غیر از خسارت اثری نخواهد داشت، بنابراین باید روحیه انقلابی و استکبارستیزی خود را حفظ کنیم؛ چون همین روحیه تا امروز ما را پیش برده و موفقیت ایران را در پیش داشته است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز برجام را خسارت می داند؛ زیرا در برجام تمام دارایی هسته ای ما از دست رفت و به فرموده ایشان صنعت و تولید داخلی را دریابیم و آنان را حمایت کنیم؛ چرا‌ که در حال‌ حاضر امید دنیا و مسلمانان جهان به کشور ایران اسلامی است./9709/302/ب2

ارسال نظرات