۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۶۶۷۷۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

حفظ ارزشهای انقلاب راه مصون سازی کشور در برابر هجمه های دشمنان است

مدیر حوزه های علمیه لرستان به وظایف طلاب و مبلغان در راستای هدایت و بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: مهم ترین وظیفه یک طلبه حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام است که این مهم بهترین راه مصون سازی آحاد جامعه در برابر تهاجم فرهنگی است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور ظهر امروز در بازدید از مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم(عج) نورآباد و در دیدار با طلاب این مدرسه، گفت: طلبه انقلابی باید همواره در زمینه تهذیب نفس و تقویت سطح علمی خویش گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید قدر جایگاه خود را بدانند، افزود: با حضور به موقع در کلاسهای درس و رعایت نظم و انضباط باید در پیشرفت تهذیبی و علمی خویش تلاش کنند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان داشتن هدف، شور و انگیزه علمی را از عوامل مهم موفقیت طلاب بیان کرد و اظهار داشت: طلاب در کنار تحصیل و تهذیب نباید از تقویت تقوا، ایمان و عزت نفس خود غافل شوند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ ارزشهای دینی و تلاش در جهت ترویج و تبیین این ارزشها در جامعه به ویژه بین نسل جوان، گفت: مهم ترین راه خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن و مقابله با آسیبهای اجتماعی ترویج ارزشهای دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه طلاب باید از همین دوران تحصیل در عرصه تبلیغ به صورت عملی فعالیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: این اقدام از راهکارهای اساسی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

وی در ادامه با تأکید بر نام گذاری حجره های مدارس علمیه به نام شهدای طلبه، عنوان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در جامعه یک ضرورت اساسی است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سازی تفکر و نفس جوانان در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن مصون می ماند.

زیرساخت های آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه لرستان تقویت می یابد

حجت الاسلام میناپور از تقویت زیرساختهای آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این مهم از اولویتهای برنامه مرکز مدیریت استان است.

وی ابراز کرد: امیدواریم که با توسعه مدارس علمیه استان و برطرف شدن مشکلات زیرساختی حوزه های علمیه شاهد رشد و پیشرفت علمی و تحصیلی طلاب باشیم./9459/203/ب2

ارسال نظرات