۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۶۶۹۸۹
سردار جعفری:

توفیقات سردار نقدی بر کسی پوشیده نیست/ تشکیل هیأت های اندیشه ورز نیاز قطعی بسیج است

فرمانده کل سپاه در مورد انتظار رهبری از رییس جدید بسیج گفت: انتظارات رهبری، عرصه‌های مختلفی دارد اما تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز یکی از نیازهای قطعی بسیج است.
سرلشکر جعفري، فرمانده کل سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج با گرامیداشت هفته وحدت در مورد سردار نقدی گفت: توفیقات سردار نقدی بر کسی پوشیده نیست.

وی در مورد دشمنی با بسیج بیان کرد: دشمنی‌های دشمنان داخلی و خارجی بیشتر شده است زیرا بسیج در مسیر یاری دین خداست.

فرمانده کل سپاه در مورد انتظارات رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب رییس جدید سازمان بسیج اظهار کرد: انتظارات رهبری در حکم شان، عرصه‌های مختلفی دارد اما تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز یکی از نیازهای قطعی بسیج است.

وی افزود: ریزش برخی انقلابیون به دلیل سختی باقی ماندن در مسیر الهی است و در این مسیر هرچه وارد عرصه فرهنگی می‌شویم مسائل پیچیده‌تر می‌شود و این مشکل از دلایل بزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز است.

سردار جعفری ادامه داد: امیدواریم تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در دوره سردار غیب‌پرور اتفاق بیفتد که البته این را با آمار نمی‌توان نشان داد بلکه آثار آن را در جامعه ببینیم.

وی در مورد انتخاب سردار غیب‌پرور به ریاست سازمان بسیج گفت: ایشان در استان فارس مدیریت و تجربه خوبی داشتند و حسن انتخاب ایشان این است که از رده پایین به رده‌های بالاتر رسیدند و مشکلات رده‌های پایین را می‌دانند.

سردار جعفری در مورد هویت بسیج بیان کرد: ستاد سازمان بسیج سه هویت دارد؛ یکی عمل کلی بسیج است، یکی تخصصی بودن این است و ماهیت سوم این ستاد، انجام جنگ نرم سپاه از بستر بسیج است که این کار ستاد هم تعیین‌کننده و هم سخت است. /805/پ202/ج

ارسال نظرات