۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۶۷۹۸۹
آیت الله علما:

روحانیان به تبیین کلام وحی و تقویت وحدت در جوامع اسلامی بپردازند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جامعه روحانیت به عنوان مبلغان و مروجان دین مبین اسلام باید به تبعیت از نبی مکرم اسلام(ص) به تبیین کلام وحی و تقویت وحدت در جوامع اسلامی بپردازند.
ایت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت پیامبر نور و مهربانی محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) جمعی از مسؤولان حوزه علمیه استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) حامل پیام رحمت و محبت خداوند متعال برای بندگان و مروج وحدت و اخوت میان مسلمانان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: جامعه روحانیت به عنوان مبلغان و مروجان دین مبین اسلام باید به تبعیت از نبی مکرم اسلام (ص) به تبیین کلام وحی و تقویت وحدت در جوامع اسلامی بپردازند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه جامعه روحانیت لباس مقدس پیامبر اسلام (ص) را بر تن دارند خاطرنشان کرد: پوشیدن لباس روحانیت به نوعی ترویج مکتب رسول خدا (ص) است بنابراین طلاب اخلاق اسلامی را چاشنی تبلیغ و ترویج دین قرار داده تا بتوانند بعد معنوی و اعتقادی جامعه را تقویت بخشند.

وی در ادامه افزود: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه در میان جوامع اسلامی هستند و در این راه از تفاوت مذاهب بهره می برند در حالی که جوامع اسلامی امت واحده ای هستند که با تکیه بر مشترکات مسیری واحد را دنبال می کنند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه نیز در این مراسم در سخنانی ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) را تبریک و تهنیت گفت./202/857/ب1

ارسال نظرات