۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۶۸۲۵۲
مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصرخوزستان:

آزادی حلب نتیجه مقاومت است نه مذاکره و امتیاز دادن

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این که آزادی حلب ثابت کننده فکر، سیاست و راهبرد مقاومت است، گفت: آزادی حلب نشان دهنده پوشالی بودن قلدری های استکبار جهانی و شکست ایادی استکبار با مقاومت و بدون مذاکره و امتیاز دادن است.
حجت الاسلام زرشناس

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که آزادسازی حلب نشان از پیروزی محور مقاومت در جبهه سوریه دارد، ابراز داشت: این آزادسازی نشان دهنده پوشالی بودن قلدری های استکبار جهانی و شکست ایادی استکبار با مقاومت و بدون مذاکره و امتیاز دادن است.

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: فتح حلب نشان داد همه نقشه ها و برنامه ریزی های استکبار و ایادی آن با توکل به خدا و ایستادگی و ایثارگری شهدا نقش برآب شد و این آزادسازی فراتر از آزادی یک سرزمین نیست بلکه ثابت کردن فکر، سیاست و راهبرد مقاومت و امیدی برای مظلومان جهانی در دست یافتن به پیروزی است.

این مقام مسؤول با بیان این که پیروزی حلب نشان دهنده پیروزی و ایستادگی، نادیده گرفتن یاوه گویی ها و توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی حلب به جهانیان گوشزد و نشان داد نظام اسلامی در صورت فرمانبری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای پیروز خواهد گشت.

حجت الاسلام زرشناس به اعتراض علنی کشورهای مدعی قدرت پس از آزادسازی حلب و تأکید بر حمایت آنها از تروریست ها اشاره و عنوان کرد: آزادسازی حلب برای فاقدان بصیرت و پذیرندگان شعارهای ظاهری و اهتمام کنندگان به لیبرال دموکراسی غرب نشان داد که همه شعارهای آزادی، حقوق بشر، حفظ تمامیت ارضی و دموکراسی یک بازی و حرف است.

وی با اشاره به این که حامیان تروریست ها تنها در پی حفظ منافع خود هستند، اظهار داشت: آزادسازی حلب نویدبخش آینده ای روشن در خاورمیانه است./302/9456/ب1

ارسال نظرات