۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۴۶۸۲۷۴
با حضور آیت‌الله اعرافی برگزار شد؛

مراسم رونمایی از جدید‌ترین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه بین‌المللی جامعه المصطفی

مراسم رونمایی از جدید‌ترین پژوهش‌ها و دستاورد‌های پژوهشی پژوهشگاه جامعه المصطفی(ص) با حضور آیت‌الله اعرافی برگزار شد.
جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از جدید‌ترین دستاورد‌های پژوهشی پژوهشگاه بین‌المللی جامعه المصطفی(ص) العالمیه امروز با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حسینه قدس مجتمع امین برگزار شد.

گفتنی است: این نمایشگاه در حسینه قدس مجتمع امین برپا است و در آن، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، تألیفات، تحقیقات دانش پژوهان و نیز جدیدترین کتب درسی تألیف شده و لوح‌های فشرده آموزش آفلاین دروس در معرض نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه شامل غرفه‌هایی از دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، مؤسسه آموزش عالی علومی انسانی و پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص) است.

پس از برگزار مراسم رونمایی از دستاورد‌های پژوهشی پژوهشگاه جامعه المصطفی(ص)، آیت‌الله اعرافی با همراهی مسؤولان این مرکز، از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

عابدین سیاحت اسفندیاری، معاون پژوهشی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص) با بیان این که عمر فعالیت و آموزش مجازی، دانشگاه مجازی جامعه المصطفی به بیش از یک دهه می‌رسد خاطرنشان کرد: این دانشگاه با بیش از یک دهه تجربه اکنون به جایگاهی رسیده است که دوره‌های گوناگون تحصیلی در مقاطع مختلف از قبیل تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دوره‌های کوتاه مدت به زبان‌های زنده دنیا در آن برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت:‌ بخش مجازی دانشگاه المصطفی(ص) جزء اندک دانشگاه‌هایی است که دروس و مطالب علمی را با چندین زبان آن هم بدون محدودیت جغرافیایی، زمانی، جنسیتی و مذهبی ارائه می‌دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص) محدودیت زبانی را یکی از موانع مهم در فراگیری علوم در دانش‌پژوهان دانست و تصریح کرد: دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص) مشکل محدودیت زبانی را برطرف ساخته است. /878/202/ب3

ارسال نظرات