۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۸۳۴۵
آیت الله دری نجف آبادی در نخستین کنفرانس ملی تقریب مذاهب اسلامی:

مسلمانان در برابر توطئه و فتنه‌‌گری دشمنان به پا خیزند

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مسلمانان در برابر توطئه ها و فتنه گری های دشمنان به پا خیزند، گفت: امروز دنیای اسلام باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهند و در مسیر راه حق و خداوند متعال قیام کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نخستین کنفرانس ملی تقریب مذاهب اسلامی در اندیشه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری که هم اکنون در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی در اراک در حال برگزاری است، ضمن خوش آمد به میهمانان ایرانی و خارجی این نشست، گفت: امیدوارم قدم هایی که در این مجالس گام بر می دارند و در مسیر حق و حقیقت جان فشانی می کنند خداوند متعال به همه این افراد اجر و توفیقات عنایت بخشد.

دنیای اسلام در مسیر راه حق و خداوند متعال قیام کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دنیای اسلام دنیای بسیار شگفت انگیز و بسیار گسترده ای است، گفت: امروز بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان در جهان وجود دارد و مسلمانان در تمام دنیا هستند و به خوبی در تمامی مسائل نقش آفرینی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسلمانان در برابر توطئه ها و فتنه گری های دشمنان به پا خیزند، افزود: امروز دنیای اسلام باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهند و در مسیر راه حق و خداوند متعال قیام کنند.

علمای جهان اخوت و برادری را در جهان گسترش دهند

امام جمعه اراک با بیان اینکه مسلمانان به خوبی می توانند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند، خاطر نشان کرد: علمای جهان اسلام باید دست برادری به هم دهند و اخوت و برادری را در جهان گسترش دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اهمیت انصاف در دین اسلام گفت: انصاف در دین اسلام بسیار با اهمیت است و جامعه صالحین با انصاف می تواند به اهداف و سر منزل مقصود خود برسند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: اکنون مسلمانان جهان باید با وحدت در برابر مزدوران آمریکا و اسرائیل ایستادگی کنند.

جاهلیت، تکبر و فرقه گرایی بزرگترین عامل اختلاف مسلمانان

امام جمعه اراک با بیان اینکه از اوایل انقلاب آل سعود با کشورمان دشمنی  داشته است، خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین عواملی که مسلمانان را به اختلاف رسانده است جاهلیت و تکبر و فرقه گرایی است.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه علمای جهان اسلام باید در مسیر مبارزه با نفاق در جهان گام بردارند، تصریح کرد: اخلاق،  ایمان و معنویت شاخصه مهم مسلمانان است و باید بیش از پیش در این مسیر تلاش شود.

به گزارش رسا، نخستین کنفرانس ملی تقریب مذاهب اسلامی در اندیشه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری هم اکنون با حضور اندیشمندان جهان اسلام و اساتید و فرهیختگان سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی در اراک در حال برگزاری است./202/842/ب1

ارسال نظرات