۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۶۸۵۰۴
آیت الله علما:

جانبازان ذخیره و سند انقلاب هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه جانبازان ذخیره و سند انقلاب هستند گفت: امروز جانبازان با تحمل درد و آسیبی که از دوران دفاع مقدس بر بدن آنها به جای مانده باز هم آماده پاسداری از انقلاب هستند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه شامگاه امروز با جانباز اهل سنت دوران دفاع مقدس محمد جواد اسکندری به همراه جمعی از مسؤولان دیدار کرد.

آیت الله علما ابراز داشت: جانبازان و ایثارگران سرمایه های انقلاب هستند و باید قدردان زحمات و مجاهدت این عزیزان در راه پاسداری از ارزشهای انقلاب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید از ایثار جانبازان درس گرفت و از روحیه ازخودگذشتگی آنها در جهت پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم الگو برداری کرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جانبازان ذخیره و سند انقلاب هستند و امروز با تحمل درد و آسیبی که از دوران دفاع مقدس بر بدن آنها بجای مانده بازهم آماده پاسداری از انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود: مسؤولان باید با جدیت از این عزیزان حمایت کرده و آنها را به فراموشی نسپارند زیرا جانبازان و ایثارگران ذخایر انقلاب به شمار می روند.

آیت الله علما اظهار داشت: خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه تمام مسؤولان بوده و باید نسبت به تحقق این مهم جدیت لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: مردم شیعه و اهل سنت در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از انقلاب صیانت کردند و با اتحادی مثال زدنی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست متجاوزان بیفتد./857/202/ب3

ارسال نظرات