۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۰۰۵
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین:

دنیاطلبی موجب شده برخی مسؤولان ارزشها را فراموش کنند

حجت الاسلام عباسی گفت: دنیاطلبی و میل به مادیات موجب شده تا آقایان ارزشها و وجدان را فراموش کنند و نسبت به فقر و بیکاری مردم بی تفاوت باشند، فراموش کردن خدا موجب انحراف آنها شده است
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، هدف دشمنان را براندازی نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلام از اوایل انقلاب به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بودند آنها جنگ تحمیلی و فتنه‌هایی را که دشمنان ایجاد می‌کردند ناکارآمدی نظام اسلامی معرفی می‌کردند.

وی در ادامه افزود: دشمنان کارآمدی نظام اسلامی را برای صدها سال پیش معرفی می‌کنند و با ضعیف نشان دادن دین و متولیان آن می‌خواهند حکومت اسلامی را به حکومت های دیگر تبدیل کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با بیان اینکه نظام اسلامی ظرفیت های بسیاری دارد، تأکید کرد: نظام اسلامی با ساخت موشکهای هسته‌ای و پیشرفت در زمینه پزشکی و نظامی تأثیرات بسیاری در عرصه‌های بین المللی داشته است.

استاد حوزه علمیه قزوین کمک به لبنان، سوریه و فلسطین را از نقاط قوت نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: کشورهای منطقه مدیون نظام اسلامی ایران هستند و دشمنان قدرت نظام اسلامی را می‌دانند اما ما هرگز از آنها انتظار تعریف نداریم.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه دانستن واقعیت حق مسلم ملت است، تصریح کرد: اصحاب رسانه، علما، مبلغان و تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند باید واقعیت های جامعه را بدون کم و کاستی برای مردم تبیین کنند و با ساخت فیلم شبهات را در جامعه از بین ببرند و اجازه دسیسه چینی و تبلیغات را به دشمنان ندهند.

وی با اشاره به پیشرفتهای نظام اسلامی در زمینه اقتصادی، عنوان کرد: نظام اسلامی پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعتی، کشاورزی و داروسازی داشته و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی دست یافته است و دشمن می‌خواهد این واقعیت ها را به چالش کشیده و از مردم پنهان کند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین عملکرد دولت را نامطلوب دانست و اظهار کرد: کم کاری های دولت موجب شده مردم در تأمین نیازهای روزمره خود دچار مشکل شوند، دولتمردان با وعده‌های دروغین رأی را از مردم گرفتند اما به آنچه وعده داده بودند عمل نکردند.

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: دنیاطلبی و میل به مادیات موجب شده تا آقایان ارزشها و وجدان را فراموش کنند و نسبت به فقر و بیکاری مردم بی تفاوت باشند، فراموش کردن خدا موجب انحراف آنها شده است./955/302ب2

ارسال نظرات