۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۹۲۵۵
آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنان اسلام در برابر شهادت و مقاومت قدرتی ندارند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان دشمنان اسلام در برابر شهادت و مقاومت، قدرتی ندارند، گفت: دشمنان و بدخواهان پس از سال ها جنایت، متوجه شدند نمی توانند در مقابل مقاومت و ایستادگی مسلمانان قدمی بردارند و پیروزی در سوریه نماد مقاومت و عزت است.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته این شهر، با بیان اینکه دشمنان اسلام در برابر شهادت و مقاومت، قدرتی ندارند، گفت: دشمنان و بدخواهان پس از سال ها جنایت، متوجه شدند نمی توانند در مقابل مقاومت و ایستادگی مسلمانان قدمی بردارند و پیروزی در سوریه نماد مقاومت و عزت است.

اسلام با هرگونه خشونت و ترور به شدت مخالف است

امام جمعه اراک با بیان اینکه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی تروریست ها را از قلب اسلام خارج کردند، گفت: اتاق جنگ پیچیده صهیونیستی، آمریکایی و سعودی با آزادی حلب، تخریب شد و این اتفاق نشان داد که مقاومت و ایستادگی در راه حق کارساز است.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه مسلمانان با قدرت در مقابل توطئه های شوم دشمنان با قدرت و صلابت ایستادگی می کنند، خاطر نشان کرد: امروز مسلمانان به تمامی بدخواهان جهان ثابت کردند؛ تمامی توطئه های دشمن را هر چقدر هم که زیرکانه باشد، نقش بر آب خواهند کرد و با صدای رسا فریاد خواهد زد که اسلام با هر گونه خشونت و ترور به شدت مخالف است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه با آزادی حلب کمر تروریست‌ها شکسته شد، تصریح کرد: پشتوانه عظیم مقاومت در سوریه سبب پیروزی مسلمانان شد و اگر این پشتوانه بزرگ در سوریه به وجود نمی آمد این کشور شکست می‌خورد و خسارات آن برای هزاران سال باقی می‌ماند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به وحدت مسلمانان جهان، گفت: وحدت شیعه و سنی و ملیت های مختلف اسلامی همه توطئه ها و دسیسه های بدخواهان اسلام را خنثی کرد و نتیجه جنگ به نفع مسلمانان رقم خورد و همچنین معنا و مفهوم مقاومت در جریان توطئه های استکبار در سوریه به خوبی برای جهانیان تشریح شد.

ترور سفیر روسیه در آنکارا اقدامی ناشایست و ضد اسلامی

امام جمعه اراک با بیان اینکه آزادی حلب نیز برای همه وهمه مانند آزادی خرمشهر مژده ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: امروز یاد شهدای مدافع حرم، تیپ فاطمیون را گرامی می‌داریم چرا که آزادی حلب نتیجه مقاومت بود و آیندگان در این باره بحث خواهند کرد و امروز شاهد خروج بیش از 9000 تروریست از حلب هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ترور سفیر روسیه در ترکیه، گفت: ترور سفیر روسیه در آنکارا اقدامی ناشایست و ضد اسلامی است و دین مبین اسلام با هر گونه ترور و آتش افروزی مخالف است و ملت ایران به عنوان طلایه دار مذهب مقدس تشیع این اقدام تروریست گونه را محکوم می کند 

غرب باید پایبند به اصول حضرت عیسی مسیح(ع) باشد

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن 25 دسامبر و میلاد حضرت مسیح(ع)، بیان کرد: مسیحیت از ادیان الهی است و پیروان راستین آن قابل احترام هستند باید به تحقق ارزش های دین خود پایبند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه غرب باید پایبند به اصول حضرت عیسی مسیح(ع) باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم غرب دست از لجاجت بردارد و ابزار دست دیگران نباشد و همچنین دنیای اسلام و مسیحیت با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

9 دی، تجلی حضور مردمی در حمایت از ولایت فقیه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه، بیان داشت: حماسه تاریخی مردم ایران در 9دی رقم خورد و در این حماسه بزرگ اقشار مختلف مردم در نقاط مهین اسلامی حضور داشتند و ملت ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در این حماسه تاریخی نشان دادند که هر زمان نظام و کشور به آنها نیاز دارد در صحنه هستند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه 9 دی ماه تجلی حضور مردمی در حمایت از ولایت فقیه و نشانگر محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عشق و ارادت مردم به ولایت فقیه است، گفت: این روز بزرگ، روز ملت ایران و روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی بود، چرا که 9 دی نشان داد که ملت ما هم دشمن شناس و هم وقت شناس هستند.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به پنجم دی ماه و سالروز عملیات کربلا 4، خاطر نشان کرد: امروز آرامش و امنیت حاکم بر جامعه را مدیون شهدای والامقام هستیم و ملت ایران باید همواره قدردان ایثارگری های این عزیزان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است، گفت: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و شهدای والامقام کشور عزیزمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

به گزارش رسا، خطیب جمعه اراک در ادامه سخنان خود به تفسیر آیات 101 و 102 سوره مبارکه هود، تشریح خطبه 157 نهج البلاغه، حمله نظامی های آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و همچنین ارتحال آیت الله واعظ زاده خراسانی اشاره کرد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./201/842/ب1

ارسال نظرات