۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۶۹۵۲۴
نماینده مردم ساوه و زرندیه مطرح کرد؛

پرهیز از انجام اقدامات احساسی در مقابله با نقض برجام از سوی ‌آمریکا

منصوری با تاکید بر لزوم همکاری قوا، گفت: باید توجه داشته باشیم که در راه مقابله با آمریکا اولین اصل، همکاری تمام قوا است.
محمدرضا منصوری

محمد رضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره نقض عهد آمریکا در جریان «برجام»، گفت: در موضوع نقض عهد آمریکا در جریان برجام، باید رسانه‌ها در خدمت مردم قرار گیرند و دست به اطلاع‌رسانی مناسب بزنند. بسیار اهمیت دارد که مردم متوجه شوند اکثریت قاطع نمایندگان آمریکا به قانون ده‌ساله تمدید تحریم‌ها علیه ایران، رای داده‌اند.

وی افزود: نکته جالب اینجاست که حتی یک نماینده دموکرات نیز به نفع ایران رای نداد، این نوع از رفتار نشان می‌دهد که آمریکا نمی‌خواهد با ایران تعامل کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خصوص اقدامات متناسب در قبال آمریکا، ابراز داشت: پس از یک اطلاع‌رسانی وسیع و در سطح جهانی پیرامون نقض عهد آمریکا، باید حامیان آمریکا را از او دور کنیم و کشورهایی که در جریان مذاکرات حضور داشتند را با خود همسو کنیم.

منصوری تصریح کرد: اگر در یک بازه حدود یکماه از برخوردهای احساسی دوری و تلاش کنیم که موضوع نقض عهد آمریکا را به اثبات برسانیم، قطعا تمام دنیا به سمت حمایت از ایران حرکت خواهند کرد. در این شرایط است که می‌توانیم با همراه‌سازی کشورهای مختلف، به مقابله به مثل با آمریکا بپردازیم.

وی در پایان با تأکید بر این نکته که در راه مقابله با آمریکا، همراهی سه قوه الزامی است، گفت: به هیچ عنوان نباید احساسی عمل کنیم، بلکه باید با تفکر و رو به جلو حرکت کنیم و اگر لازم بود دست به اقدامات مختلف در جهت احقاق حقوق هسته‌ای خود بزنیم./856/ت302/ج

ارسال نظرات