۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۲۹۲
امام جمعه زنگی آباد:

بزرگترین اثر 9 دی خاموش کردن آتش استکبار بود

حجت الاسلام سیفی با بیان اینکه بزرگترین اثر 9 دی خاموش کردن آتش استکبار بود، گفت: دشمن با روشن کردن آتش فتنه قصد از بین بردن دستاوردهای انقلاب، ولایت و نظام را داشت که خوشبختانه با بیداری به موقع ملت ایران این آتش خاموش شد.
حجت الاسلام ابراهیم سیفی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: ما باید تمام حوادث مهم تاریخی، مذهبی و ملی را گرامی داریم از این رو حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ اسلام و انقلاب بود و همچنین پایان فتنه بزرگی بود که دشمن بیش از چندین سال سرمایه گذاری و آن را برنامه ریزی کرده بود.

وی افزود: در 9 دی با کمک رهبری و مردم سبب شد که این فتنه در نطفه خفه شود و با پیروزی بیشتر ملت سبب حفظ انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام سیفی اظهار داشت: یکی از روزهای الهی در جریان انقلاب اسلامی ایران روز نهم دی ماه سال 1388 است، انقلاب اسلامی فرایندی است که ماموریت آن تشکیل جامعه و کشور اسلامی است بر این اساس خاص رهبری و ملت است که مسائل تاریخی را به شکل ایمن نگهداری کنیم.

امام جمعه زنگی آباد تصریح کرد: در فتنه سال 88 چند گروه فعالیت می کردند، گروهی در پشت صحنه، از جمله گروه های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی و گروهی در صحنه حضور داشتند از جمله عوامل شناخته شده استکبار و بهائیت و سازمان منافقین.

وی ادامه داد: بخشی از بدنه اصلاح طلبها در واقع تحت کنترل آمریکا بودند و همچنین بخشی از مردم ناآگاهانه در این فتنه و دام گرفتار شدند.

حجت الاسلام سیفی بیان داشت: دشمن با روشن کردن آتش این فتنه قصد از بین بردن دستاوردهای انقلاب، ولایت و نظام را داشت که خوشبختانه با بیداری به موقع ملت ایران این آتش خاموش شد از این رو بزرگترین اثر این روز خاموش کردن آتش استکبار و وابستگان استکبار بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ايران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات كرده و از بدو انقلاب تاكنون، هر زمان كه نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشاركت مردم نياز داشته است، آنها با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند بنابراین اگر 9 دی اتفاق نمی افتاد این آتش خون شهیدان انقلاب را پایمال می کرد./302/866/ب1

ارسال نظرات