۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۷۰۷۱۱
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حماسه نهم دی نقطه عطفی در تبعیت مردم از ولایت فقیه است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه عظیم مردم در یوم‌الله نهم دی نقطه عطفی در تبعیت مردم از ولایت فقیه و رهبری است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: رهبری، مردم و ایدئولوژی سه رکن قدرت اجتماعی بوده و رهبری در رأس این هرم مهم‌ترین نقش؛ یعنی هدایت توده مردم در مسیر صحیح را بر عهده دارد.

وی افزود: دشمنان نظام هم با دانستن این مهم سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن جایگاه ولایت فقیه و ایجاد تفرقه میان مردم و مسؤولان نظام را دارند؛ از این‌ رو همه مردم و مسؤولان و خواص و عوام هوشیار و بیدار باشند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه خوشبختانه ملت ایران بصیر و هوشیار بوده و این موضوع را بارها به اثبات رسانده‌اند، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در یوم‌الله نهم دی سال 88 بیداری، هوشیاری و بصیرت خود را به همگان نشان دادند و با حضور حماسی خویش در این روز خط بطلانی بر توطئه‌های استکبار و فتنه گران کشیدند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی نقطه عطفی در تبعیت مردم ولایتمدار و دلاور کشور از ولایت و رهبری است.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی خط بطلان بر تهاجمات دشمن بود، ادامه داد: مردم با خلق حماسه ۹ دی بر خیال واهی براندازی نظام از سوی فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی خط بطلان کشیدند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه حادثه نهم دی، در تاریخ یک حادثه ماندنی است، تصریح کرد: این حادثه شبیه به حوادث اول انقلاب است؛ ازاین‌رو باید این دستاورد حفظ و گرامی داشته شود.

وی افزود: مردم در هر کشور و جامعه‌ای، اگر همت کنند، بصیرت به خرج بدهند و عمل کنند و وارد میدان شوند، می‌توانند همه مشکلات را حل کرده و به توسعه و پیشرفت مادی و معنوی برسند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار داشت: اگر مردم هدف معلوم، شعارهای مشخص، ایمان راسخ در دل و در کنار آن عمل صالح داشته باشند، هیچ مانعی نمی‌تواند در مقابل آنها ایستادگی کند و این یک واقعیت آشکار است که امام خمینی (ره) با حمایت گسترده مردم، آن را در انقلاب اسلامی ایران به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ما به دلیل داشتن بصیرت توانسته بر روی پای خود بایستد، تصریح کرد: ملت ایران می‌داند روحیه ایمان، استقلال‌طلبی، آزادی خواهی و ایستادگی آنها در راه درست، دشمن را عصبانی کرده است؛ به همین دلیل همواره برای مقابله با فتنه‌انگیزیها و توطئه‌های دشمنان آماده است./9314/302/ب2

ارسال نظرات