۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۷۱۱۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه شکست سنگینی برای آمریکا است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نرمش زیاد موجب سوء استفاده دشمن می شود، گفت: در قضیه برجام اعتماد بیش از حد به آمریکایی ها محصول آن به نقض برجام از سوی دولتمردان آمریکایی انجامید.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در دفتر خود برگزار شد، با اشاره به حضور حماسی مردم سراسر کشور در پاسداشت حماسه عظیم نهم دی، گفت: زنده نگه داشتن چنین روز مهمی بر هر مسؤول و مدیری در نظام اسلامی واجب و تکلیف است.

وی با بیان این که خداوند متعال در روز نهم دی قدرت الهی خود را نشان داد، افزود: وقتی 22 بهمن را یوم الله نامگذاری می کنند، به این دلیل است که به صورت عادی امکان نداشت یک ملتی با دست خالی در برابر یک رژیم دارای ارتش و دارای گارد شاهنشاهی، بتواند موفق بشود. 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نهم دی روز تجلی قدرت الله با حضور عامه مردم بود، تصریح کرد: اگر امام راحل فرموده بود خرمشهر را خدا آزاد کرد، به همین خاطر است، چون در حالت طبیعی با آن تعداد نیرو و تأسیسات ایذایی که دشمن گذاشته بود، امکان آزاد سازی خرمشهر وجود نداشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشاندن مردم در نهم دی سال 88 به خیابان ها نیز کار خداوند متعال بود، گفت: یوم الله یعنی خدای رحمان، قدرت خود را در توجه دل های بندگانی که دلشان پاک و مستعد بود و می خواستند امامت و ولایت را حمایت کنند به این نقطه، نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که بندگان به قدرت خداوند در روز نهم دی این گونه به هم پیوستند و سیل عظیمی را راه انداختند، افزود: البته در نهم دی مردم در سراسر کشور، همچون آبشاری سنگین بر آتش فتنه دشمن فرو ریختند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که برجسته ترین امر در اسلام و سرمنشأ و اساس کار و چیزی که رضای خدای رحمان را در بر خواهد داشت، اطاعت برای امام است، تصریح کرد: بعد از شناختن امام، جایگاه امامت را گاهی غاصب و ظالم غصب می کند، اما امامت به معنای راه بردن و حرکت دادن مردم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بعضی ها در جایگاه امامت قرار می گیرند، اما مردم را به جای هدایت به سوی نار و آتش می برند، افزود: در مقابل نیز امامانی نشانه امام به حق را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در اهمیت شناخت امام زمان(ع) به حدیثی اشاره کرد و گفت: اگر کسی، روزش را روزه دار، شب را  شب زنده دار باشد و در نهایت همه اموالش را صدقه بدهد و همه سال ها به حج و زیارت خانه خدا برود، اما ولی خدا را نشناسد، پیرو ولی امر نباشد و همه اعمال او به راهنمایی ولی امر نباشد در نزد خداوند متعال پاداش و اجری نخواهد داشت.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ما در زمان غیبت حضرت که دسترسی به رسول خدا و امام معصوم نداریم، اما بریده از از امام نیستیم، تصریح کرد: امروز امت اسلامی از طریق ولایت فقیه با امامت پیوند و ارتباط عمیقی دارند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) در صحیفه نور فرمودند: ولایت فقیه چیزی است که خدای رحمان به وجود آورد و ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند، گفت: اما متأسفانه دنیاطلبان در فتنه 88 به ساحت مقدس ولایت و رهبری جسارت کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حصر سران فتنه را اوج رأفت اسلامی نظام دانست و خاطرنشان کرد: در ترکیه یک کودتایی علیه هیأت حاکمه صورت گرفت، هزاران نفر در این رابطه دستگیر شدند و به شدت با آنها برخورد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله حقوق های نجومی در کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز رسیدگی به این موضوع یک مطالبه عمومی است، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری مسؤولان باید با جدیت بیشتری به این مسأله مهم رسیدگی کنند.

وی با بیان این که مسؤولانی که مدعی التزام عملی به ولایت فقیه هستند پس چرا رهنمودهای مقام معظم رهبری در این باره را پشت گوش می اندازند، گفت: مسؤولان نباید با سکوت و بی اعتنایی از کنار این موضوع مهم بگذرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نرمش زیاد موجب سوء استفاده دشمن می شود، تصریح کرد: در قضیه برجام اعتماد بیش از حد به آمریکایی ها محصول آن به نقض برجام از سوی دولتمردان آمریکایی انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از آمریکا به شیطان بزرگ تعبیر کرد و با بیان این که برای مقابله با آمریکایی ها نباید در برابر آنها کوتاه آمد، بلکه باید با اقتدار و از موضع قدرت با آنها سخن گفت، افزود: آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود در برابر ملت ایران پایبند نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها امروز پا را فراتر گذاشته و حضور سردار سلیمانی در حلب سوریه را نیز نقض برجام می دانند، بیان داشت: این نتیجه اعتماد به این کشور جنایتکار و آدم کش است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بحران و کشتار امروز منطقه را نتیجه دخالت های آمریکایی ها در امور کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و برخی مرتجعان عربی با حمایت گروه های تروریستی در سوریه و عراق شهرهای این کشورها را به ویرانه ای تبدیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز در سایه تلاش های آمریکا و همپیمانانش، حلب سوریه با ایستادگی جبهه مقاومت آزاد شد و این شکست سنگینی برای آمریکای جنایتکار بود، گفت: به حتم همان طور که برخی رسانه های غربی و عربی مطرح می کنند پیروز اصلی در آزادسازی حلب جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این که همه این عزت و اقتدار ملت ایران در عرصه داخلی و بین المللی به برکت امامت و ولایت است، ادامه داد: امروز در داخل نیز هر دولتی بخواهد از رهنمودهای امامت و ولایت فاصله بگیرد به حتم ضرر خواهد کرد و اگر در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارند به حتم عزت و سربلندی شامل حال آنها خواهد شد./950/202/ب2

ارسال نظرات