۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۷۲۲۹۷
آیت الله علما:

رمز موفقیت شهدای هسته ای توکل و توسل به خداوند متعال بود

آیت الله علما با اشاره به پیشرفت و موفقیت نظام در زمینه های هسته ای، گفت: رمز موفقیت شهدای هسته ای توکل و توسل به خداوند متعال بود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت و ترور شهید احمدی روشن ابراز داشت: دشمنان از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی به شدت وحشت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان نمی توانند پیشرفت و موفقیت انقلاب اسلامی را متوقف کنند دست به ترور دانشمندان هسته ای نظام می زنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حرکت و پیشرفت علمی نخبگان و دانشجویان نباید متوقف شود زیرا پیشبرد اهداف نظام به دست این عزیزان صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: جوانان، متخصصان و نخبگان علمی سرمایه های نظام هستند بنابراین باید از ظرفیت و توانایی این عزیزان در جهت ارتقای انقلاب بهره برد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام باید در جهت ارتقای علمی و اخلاقی نخبگان علمی جدیت لازم را داشته باشند زیرا این مهم از ضروریات انقلاب است.

آیت الله علما تأکید کرد: علم بدون معنویت نمی تواند موجبات ارتقای نظام را فراهم کند اگر معنویت و اخلاق اسلامی در کنار علم قرار گیرد قطعأ هیچ ابرقدرتی نمی تواند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدای هسته ای رمز موفقیت خود را توسل و توکل به خداوند متعال می دانستند ابراز داشت: شهدای هسته ای همواره با نام و یاد خدا شروع به فعالیت و کار می کردند و خوشبختانه همواره موفق و سلامت بودند و خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام شده بودند.

این مسؤول در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب همواره جوانان انقلابی را مایه عظمت و اقتدار نظام می داند بنابراین باید از این عزیزان حمایت کرده و از نظرات و تفکر آنها در جهت پیشبرد اهداف نظام استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضا خان بیان داشت: این طرح از تفکرات و برنامه های انگلیس بود که به دست نوکر دست نشانده آنها در ایران اجرا شد و تا حدودی نقشه های شوم انگلیس را در ایران عملی و اجرایی کرد.

آیت الله علما در پایان اظهار داشت: باید تحت هر شرایطی گوش به فرمان دستورات ولی فقیه باشیم تا گرفتار و تحت تسلط دشمنان انقلاب و اسلام قرار نگیریم./201/857/ب1

ارسال نظرات