۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۷۲۴۴۷
مسؤول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان:

رسانه ها باید در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند

علی‌بیگی با اشاره به اینکه نقش رسانه بیشتر از قبل در عرصه مقابله با جنگ نرم ضروری و پررنگ است، گفت: رسانه ها باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیاری باشند.
یوسف علی‌بیگی، مسؤول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، یوسف علی‌بیگی، مسؤول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در همایش بسیج، رسانه و سرداران قلم که امروز در مهمانسرای سپاه سلمان برگزار شد، گفت: گرامیداشت هفته بسیج رسانه به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر در سطح کشور برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ترویج و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه هر رسانه است، تصریح کرد: رسانه ها باید در راستای اهداف انقلاب کار کنند.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه بیشتر از قبل در عرصه مقابله با جنگ نرم ضروری و پررنگ است، عنوان کرد: رسانه ها باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیاری باشند.

علی‌بیگی ابراز کرد: می توان وضعیت سیستان و بلوچستان در جشنواره ابوذر را مطلوب عنوان کرد اما امیدواریم سال بعد آثار بیشتری از استان ما ارسال شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدای رسانه، منتخبین جشنواره ابوذر و رسانه های فعال سیستان و بلوچستان تجلیل شد./831/203/ب3

ارسال نظرات