۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۲۶۲۹
آیت الله علما:

حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام از مهمترین وظایف مسؤولان حراست دانشگاه ها است

آیت الله علما در دیدار با مدیر جدید حراست دانشگاه رازی، حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام را از مهمترین وظایف مسؤولان حراست دانشگاه دانست و گفت: حراست از مهمترین بخش های دانشگاه ها است و باید نظارتی ویژه بر اجرای برنامه های مختلف در دانشگاه داشته باشد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر جدید حراست دانشگاه رازی کرمانشاه، ابراز داشت: حراست از مهمترین بخش های دانشگاه ها است و باید نظارتی ویژه بر اجرای برنامه های مختلف در دانشگاه داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: حفظ و پاسداشت ارزشهای انقلاب و اسلام از مهمترین وظایف مسؤولان حراست دانشگاه است و باید در جهت تحقق این وظیفه جدیت و اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: برگزاری مراسمات در دانشگاه ها باید با نظارت و بر اساس موازین اخلاقی و اسلامی صورت گیرد و در صورتی که تخلفی در این زمینه انجام شود عذر مسؤولان موجه نخواهد بود.

آیت الله علما تأکید کرد: برنامه های دانشگاهی باید در جهت تعالی اخلاقی و فرهنگی دانشجویان انجام پذیرد و باید در هر زمان مراقب نفوذ فرهنگی دشمنان در محیط های علمی و فرهنگی کشور بود.

وی در ادامه اظهار داشت: عدم توجه به موازین اسلامی و اخلاقی در اجرای برنامه ها سبب انحطاط اخلاقی و فرهنگی در کشور شده و ارزش های دینی، معنوی و فرهنگی را نزول می دهد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره ایجاد روحیه نشاط در محیط های دانشگاهی، بیان داشت: باید مراقب حفظ مرزها بود و در عین حال نباید دانشجویان را از اجرای برنامه هایی که روحیه نشاط را در محیط دانشگاهی زنده می کند منع کرد و اجرای برنامه های متناسب با معیارهای دین و اخلاق در دانشگاه ممنوعیتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: اسلام مخالفتی با نشاط و شادی ندارد، بلکه با زیر پا گذاشتن ارزشهای دینی و اخلاقی مخالف است، مسؤولان حراست دانشگاه ها نیز باید هوشیارانه در این زمینه عمل کنند./857/202/ب2

ارسال نظرات