۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۳۳۱
استاد حوزه علمیه:

ولایت فقیه محور وحدت در نظام اسلامی است

استاد حوزه علمیه ولایت فقیه و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری را محور وحدت در نظام اسلامی بیان کرد و گفت: مسؤولان کشور باید با تبعیت کامل از دستورات مقام معظم رهبری ولایت پذیری و ولایت مداری خود را به صورت عملی اثبات کنند.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد علی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه امروز در نشست با جمعی از فعالان سیاسی در بندپی غربی با تسلیت درگذشت رییس مجمع تشخیص محصلت نظام، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بخشی از تاریخ معاصر در کشور ما است که قبل از انقلاب و در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی شکنجه و زندانی های مختلف را به جان خرید تا این نظام الهی به ثمر بنشیند.

وی با اشاره به مسؤولیتهای آن مرحوم در نظام اسلامی، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در فراز و نشیب های دوران سخت انقلاب اسلامی و مسؤولیتهای مختلف خدمات زیادی را به جمهوری اسلامی ارائه کرد.

امام جمعه خشرودپی با بیان این مطلب که هاشمی رفسنجانی یاد دیرین مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: اختلاف نظرهای آیت الله هاشمی رفسنجانی با مقام معظم رهبری هیچگاه مانع از کم شدن محبت وی به ایشان نشد و در کارنامه زندگی ایشان برگهای زرینی از تلاش ها و فعالیتهای گوناگون برای خدمت به مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید بر حفظ وحدت در بین مسؤولان، خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها در روند سیاسی و اجرایی کشور امری بدیهی است اما نباید این اختلاف دیدگاهها به بگو مگوهای علنی سیاسی تبدیل شود و در فضای رسانه ای کشور مطرح گردد.

حجت الاسلام حاجی زاده اخلاق سیاسی را مورد تاکید قرار داد و گفت: علنی شدن اختلاف ها و درگیری های سیاسی در فضای رسانه ای قطعا موجب بدبینی مردم به نظام و کاهش اعتماد عمومی می شود.

وی افزود: دلسردی در مردم به دلیل عدم رعایت اخلاق انقلابی از سوی مسؤولان سبب به خطر افتادن امنیت اجتماعی،  تشویش اذهان عمومی و کاهش امنیت فکری مردم می شود.

استاد حوزه علمیه دیگر آسیب ناشی از بگو مگوهای سیاسی در کشور را سوء استفاده دشمن عنوان و تصریح کرد: مجادله های مسؤولان در نظام اسلامی از طریق تریبون های رسمی و رسانه های گروهی موجب سوء استفاده دشمن و بزرگ نمایی آنها از سوی رسانه های بیگانه می شود.

وی ادامه داد: امروز وحدت و همدلی مسؤولان نیاز ضروری کشور در این برهه حساس است و همه به ویژه مسؤولان ارشد نظام باید با تبعیت کامل از دستورات مقام معظم رهبری ولایت پذیری و ولایت مداری خود را به صورت عملی اثبات کنند./1313/202/ب3

ارسال نظرات