۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۶۲۴
عصر امروز؛

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی در زنجان برگزار شد

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان استانی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم گرامی داشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان استانی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ این مراسم که از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و استاندار زنجان برنامه ریزی شده بود، عصر امروز در حسینیه اعظم زنجان و با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان مختلف استانی و با حضور مدیران مراکز مدیریتی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، مسؤول فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران سخنران ویژه مراسم گرامی داشت ارتحال آیت الله رفسنجانی بود که وی در این سخنرانی آن مرحوم را شخصیتی متفکر و ویژه قلمداد کرد.

تدابیر برگزاری این مراسم گرامی داشت از چند روز پیش اندیشیده شده و پوسترهای اطلاعیه ای گسترده ای نیز در سطح شهر برای حضور مردم در این مراسم، پخش شده بود که البته امام جمعه زنجان بار دیگر در پیامی مردم زنجان را به حضور در این مراسم ترغیب کرد.

گفتنی است؛ وجود بنرهای فراوان تسلیت به استاندار و امام جمعه زنجان از جمله حواشی جالب این مراسم بود که در کنار محل برگزاری نصب شده بود./203/949/ب1

ارسال نظرات