۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۷۳۶۸۱
آیت الله دری نجف آبادی:

دشمنان هرگز نخواهند توانست ضربه ای به ایران اسلامی بزنند

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست ضربه ای به ایران اسلامی بزنند، ملت بزرگ ایران اسلامی یکپارچه پشت سر رهبر معظم انقلاب با همه وجود ایستاده اند و کشتی امام و رهبری را تا پیروزی نهایی همراهی خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در نماز جمعه این هفته شهر اراک، با تاکید بر اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست ضربه ای به ایران اسلامی بزنند، ملت بزرگ ایران اسلامی یکپارچه پشت سر مقام معظم رهبری با همه ی وجود ایستاده اند و کشتی امام و رهبری را تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

ملت ایران اسلامی رهروان شایسته رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت ما باید رهروان شایسته ای برای رهبر معظم انقلاب باشند، گفت: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با وحدت، انسجام و اقتدار ملی و اعتماد به نفس و با اعتماد با رهبری مسیر پسندیده و انقلاب را ادامه خواهد داد.

امام جمعه اراک با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: در طول 30 سال گذشته خیلی از بزرگان و یاران امام راحل همچون شهید بهشتی، شهید باهنر، آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله طبسی، به امام پیوستند و در عصر یکشنبه گذشته رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی شکاف و مصیبتی به ملت ایران اسلامی وارد کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی مجاهد و خدمتگزاری صدیق

امام جمعه اراک با بیان اینکه این انقلاب باعظمت به برکت امام راحل به دست آمده است، گفت: در کنار امام خمینی(ره) شخصیت های بسیار بارز و برگزیده ای دعوت امام را لبیک گفتند و امام راحل را همراهی کردند و و مسیر امام خمینی(ره) را با دقت ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: یاران دیرینه امام خدمتگزاران و سربازان امام شدند و افکار امام راحل را در کشور پخش و در دنیا متشر کردند و به امام وفادار و در مسیر آرمان های امام شکنجه ها دیدند و زندان ها کشیدند  و متحمل سختی های بسیاری شدند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی مجاهد و خدمتگزاری صدیق، یار امام و یار رهبر فرزانه اانقلاب اسلامی بوده اند، اظهار داشت: بنده مصیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی را خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزگی بر گردن مردم کشور ما دارد، خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی  خدمان ارزنه ای را به کشور ارائه داده است و ملت ما باید قدرشناس باشند.

انسان های بی تقوا جایگاهی در جامعه ندارند

امام جمعه اراک با بیان اینکه تمامی برادران و خواهران گرامی را به تقوای الهی دعوت و توصیه میکنم، گفت: بنده برای همه آرزوی تقوا دارم و انسان های باتقوا هیچ گاه متحمل شکست نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه ائمه معصومین در زمان های مختلف در مسیر فقاهت در دین تلاش کردنند  وامروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان باید تقوا را هدف اصلی خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: انسان های بی تقوا جایگاهی در جامعه ندارند و سبب شرارت برای خود، خانواده و جامعه هستند.

ستون فقرات امت اسلام فقاهت در دین است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ستون فقرات امت  اسلام فقاهت در دین است، گفت: فقهه اسلامی گنج با عظمتی است که در طول 1000سال گذشته ها علامه هلی ها، امام راحل ها، آیت الله بروجردی ها، شیخ انصاری ها، آیت الله خراسانی ها بر روی این گنج با عظمت کار کرده اند و بر این اساس امروز این فقه خیلی ارزشمند و با عظمت محسوب می شود.

امام جمعه اراک در ادامه در رابطه با حادثه اخیر قتل در اراک، گفت: فردی با سابقه جنایتی را در شهر اراک انجام داد و 6 نفر در دو خانواده را به قتل رسانید و خود آن فرد تلاش می کرد که از دستان مامورین عدالت فرار کند و خوشبختانه این شخص را دستگیر کردند و امیدواریم دستگاه قضایی در اسرع وقت به مجازات این فرد برسد.

شایان ذکر است، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/201/ب2

ارسال نظرات