۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۷۱۲
آیت الله علما:

رمز عظمت و تداوم انقلاب پیروی از ولایت فقیه است

آیت الله علما با اشاره به اینکه رمز عظمت و تداوم انقلاب پیروی از ولایت فقیه است گفت: ولایت فقیه رمز عظمت و تداوم انقلاب در جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه ابراز داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از عوامل تأثیرگذار انقلاب بود و تلاش های فراوانی برای به ثمر نشستن انقلاب داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به ثمر نشستن انقلاب از تلاش و مجاهدت علما و بزرگان دین و حضور مردم و حمایت از امام خمینی (ره) صورت گرفت و باید قدردان یاران امام و رهبری بود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمات شایسته ای به نظام و انقلاب داشت و یار دیرین بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از بدو انقلاب خدمات شایسته ای داشت اظهار داشت: وی در برابر دشمنان به خوبی از انقلاب پاسداری کرد و یکی از نیروهای تأثیرگذار انقلاب و یار امام خمینی (ره) بود.

آیت الله علما عنوان داشت: بزرگان انقلاب و اسلام همگی تابع دستورات ولی فقیه بوده و انسجام و عظمت هرچه بیشتر انقلاب را در گرو اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب می دانند.

امام جمعه کرمانشاه ابراز کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد که باید همواره در رکاب ولی فقیه باشیم تا انقلاب از تسلط و هجمه دشمنان در امان باشد.

وی با تشریح خصوصیات اخلاقی و انقلابی آیت الله رفسنجانی بیان داشت: وی بسیار باهوش و با درایت بود و نسبت به فرمان پذیری از رهبر معظم انقلاب تأکید داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به آگاهی و بصیرت شهدا عنوان داشت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس همواره در برابر دشمنان بصیرت و آگاهی بی نظیری داشتند و رمز موفقیت و پیشبرد اهداف نظام ایستادگی شهدا در برابر معاندان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: ولایت فقیه رمز عظمت و تداوم انقلاب در جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه رهبر معظم انقلاب با درایت و تیزبینی منحصر به فرد اسلام و انقلاب را در برابر هجوم دشمنان مصون نگه داشته است./857/201/ب3

 

 

 

ارسال نظرات