۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۳۷۵۸
امام جمعه آمل:

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نشانگر ارادت مردم به روحانیت و عالمان دین بود

امام جمعه ‌آمل با تشکر از بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خنثی شدن نیت های شوم دشمنان، گفت: مراسم پرشور و گسترده تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نشانگر ارادت مردم به این شخصیت بزرگ، روحانیت و عالمان دین بوده است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امشب در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در شهر آمل برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی تلاش های بسیاری را برای انقلاب اسلامی صورت داده است.

وی تصریح کرد: این شخصیت برجسته مجتهد و فقیه سیاسی و دینی بوده است که در کنار مقام معظم رهبری حضور داشته و پیام ارزشمند رهبرمان نشانگر این امر گرانقدر و ارزشمند است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: دشمنان به دنبال جدایی مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند که تلاش های آنان منجر به نتیجه نشده و خنثی شده است که نتوانستند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه آمل با بیان این که پیام های بسیاری در راستای مقام والای آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر شده است، گفت: شخصیت ارزنده این چهره انقلابی در پیام مقام معظم رهبری و مراجع بزرگواری مانند حضرت آیت الله جوادی آملی متجلی شده است.

وی با تشکر از بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در خنثی شدن نیت های شوم دشمنان، گفت: مراسم پرشور و گسترده تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نشانگر ارادت مردم به این شخصیت بزرگ، روحانیت و عالمان دین بوده است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: ملت ایران همیشه پیروز میدان هستند که در صحنه های مورد نیاز حضوری ارزنده و با بصیرت در مواقع حساس صورت می دهند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی  رفسنجانی در مسیر وحدت و انسجام کشور تلاش ارزنده و فراوانی صورت دادند و اهتمام والایی در این مسیر والا از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی مجاهدت های بسیاری انجام داده و تلاش کردند خدمات والایی برای نظام اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: خدمات ارزشمندی که از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفته است سبب شد ایشان ماندگار شوند و مردم در مراسم تشییع پیکر این شخصیت برجسته ابراز ارادت خود را نشان دادند.

امام جمعه آمل افزود: ضرورت دارد همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداشته و نظرات گرانقدر ایشان را چراغ راه فعالیت ها و برنامه های خود قرار دهیم.

گفتنی است، ویژه برنامه های بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات