۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۷۵۴۱۲
آیت الله دری نجف آبادی:

غفلت در حوزه ساخت و ساز می تواند به فاجعه ای نظیر پلاسکو بینجامد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: هرگونه غفلت و سهل انگاری و فرار از مسؤولیت در حوزه ساخت و ساز و مدیریت بحران ممکن است به فاجعه ای نظیر پلاسکو بینجامد و باید این نقیصه در کشور در سایه درایت برطرف شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی بعد از ظهر امروز یکشنبه که نسخه ای از آن به خبرگزاری رسا در استان مرکزی نمابر شد، شهادت مظلومانه جمعی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

حادثه پلاسکو تاثر ملت ایران اسلامی را به همراه داشت

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام ابراز داشت: هرگونه غفلت و سهل انگاری و فرار از مسؤولیت در حوزه ساخت و ساز و مدیریت بحران ممکن است به فاجعه ای نظیر پلاسکو بینجامد و باید این نقیصه در کشور در سایه درایت برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: حادثه غمبار ساختمان پلاسکو موجب تاثر و تالم شدید برای ملت بزرگ ایران اسلامی شده است.

اتخاذ شیوه های مناسب برای کاهش آسیب ها

امام جمعه اراک در این پیام افزوده است: این ضایعه را به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده گراسنگ آن فداکاران و همکاران سختکوششان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر و برای نظام اسلامی عزت و سربلندی مسالت دارم.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از این پیام گفته است: در پیشگیری از حوادث مشابه باید تدبیر، خرد ورزی، ابتکار عمل و اتخاذ شیوه های مناسب برای کاهش آسیب ها و ایمن سازی ابنیه شهری از سوی ارگان های ذیربط برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام عنوان کرده است: باید برای هر سازه شهری شناسنامه و بانک اطلاعات به روز در مراجع ذیربط تشکیل شود و پیش بینی و اقدام های لازم ایمنی و بهسازی مد نظر باشد.

شایان ذکر است، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و تقاطع چهارراه استانبول تهران است که حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار آتش سوزی شد و حدود ساعت 11:30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت./203/842/ب1

ارسال نظرات