۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۵۷۴۷
حجت الاسلام پرورش مطرح کرد؛

روحانیون هدف حمله رسانه‌ای دشمن/ استکبار از اسلام غیرسیاسی حمایت می‌کند

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافندهوایی شهید نصر اصفهانی با بیان این که روحانیون مبلغ دین به عنوان طلایه داران نهضت اسلامی مورد هجمه شدید رسانه‌ای دشمنان قرار دارند، گفت: استکبار جهانی از اسلام غیرسیاسی حمایت می‌کند.
حجت الاسلام پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش، رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی یگان عملیاتی انرژی اتمی اصفهان -یو سی اف- یکی از مسائل امروز جامعه را مواجهه با بحران های فرهنگی عنوان کرد و گفت: هدف نهایی از همه تهاجمات فرهنگی دشمن، از بین بردن معنویت است.

وی در ادامه وظیفه دین داران، مبلغان و همه کسانی که از مرزهای عقیدتی حراست می‌کنند را مقابله با این هجمه ناجوانمردانه دانست و تصریح کرد: بر همگان لازم است در مقابل دشمنی که همه هدف او از بین بردن اصل اسلام است ایستادگی کنند، دشمن در رسیدن به هدف شوم خود با در دست داشتن غول رسانه ای دنیا، نه تنها دین را مورد هجمه مسموم خود قرار می‌دهد بلکه همه کسانی که به نحوی منتصب به دین اسلام هستند و همه سعی و تلاش خود را در جهت تبلیغ دین پروردگار به کار گرفته اند را نیز مورد هجمه شدید قرار می دهد.

فتنه‌ها نشان داد تنها مبلغان اسلام ناب مورد هجمه قرار می‌گیرند

حجت الاسلام پرورش با بیان اینکه روحانیان مبلغ دین به عنوان طلایه داران نهضت اسلامی مورد هجمه شدید رسانه‌ای دشمنان قرار دارند، اظهار کرد: این بدین معنا نیست که هر کس به لباس روحانیت ملبس شود و به عنوان یک روحانی نما در جامعه ورود پیدا کند مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد چرا که فتنه‌های اخیر به وضوح نشان می دهد از بین کسانی که ملبس به لباس روحانیت هستند تنها کسانی مورد هجمه دشمن قرار می گیرند که با حرف و عمل خود مبلغ اسلام ناب محمدی در جامعه هستند و مردم را به سمت و سوی آن راهنمایی می کنند.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تصریح کرد: استکبار جهانی نه تنها با اسلامی که دخالتی در سیاست نداشته و فقط دستور به خواندن نماز و تلاوت قرآن می‌دهد هیچ مشکلی ندارند بلکه از چنین اسلامی که حقیقتا اسلام نیست حمایت هم می کنند.

وی در ادامه اسلام ناب محمدی را که  استکبارستیزی یکی از مؤلفه های اصلی آن است به شدت مورد حمله دشمنان عنوان کرد و افزود: در بین تمام کشورهای اسلامی تنها ایران مورد بغض و دشمنی استکبار جهانی است، چرا که تفکر اسلام ناب در شیعه متبلور شده و در جامعه مسلمان ایران به ظهور رسیده است، این تفکر ناب اسلامی در برخی از اهل سنت هم به چشم می خورد، به طور مثال جنبش حماس نیز که متشکل از برادران اهل سنت است، استکبارستیزی را به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی مبارزه در نظر گرفته است.

تبلیغ دین اولین رسالت انبیاء است

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه تبلیغ دین را اولین رسالت انبیاء الهی برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که تبلیغ دین منافع مستکبرین هر جامعه‌ای را زیر سؤال خواهد برد، سبب واکنش منفی دشمنان شده و مبلغان دین مورد هجمه شدید آنها قرار خواهند گرفت.

وی شرایط و سختی‌های هجمه دشمن علیه مبلغین اسلام ناب را هزینه انسان برای دین‌داری عنوان کرد و گفت: نترسیدن از این هجمه شدید دشمن موضوعی است که قرآن در آیه 39 سوره مبارکه احزاب «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَٰالَٰاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ كَفَيٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا» اشاره کرده و از مبلغان رسالت الهی می خواهد در راه رسیدن به این هدف مهم از هیچ احدی هراسی نداشته باشند.

حجت الاسلام پرورش با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی، حراست از پرچمی که امام خمینی(ره) در جهان به اهتزاز در آورده را وظیفه ای همگانی دانست و خاطرنشان کرد: همان‌طور که انقلاب اسلامی با حمایت و فداکاری و جانفشانی‌های همه اقشار جامعه تحت زعامت و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به وجود آمد، حفظ و حراست از آن تا ظهور منجی عالم بشیریت نیز به عهده همه اقشار ملت خواهد بود.

شایان ذکر است، در این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام  علی غلامپور رییس سابق عقیدتی سیاسی یگان عملیاتی انرژی اتمی اصفهان با اهداء لوح سپاس قدردانی و حجه الاسلام  محمد افچنگی نیز به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی این یگان، معرفی گردید./1304/202/ب2

ارسال نظرات