۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۷۶۲۲۳
مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور:

جناح‌گرایی و اختلافات درونی آفت رسانه‌های کشور است

مسؤول بسیج رسانه کشور درگیری و اختلاف‌های درونی در رسانه‌های کشور را آفت رسانه و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: متأسفانه جناح‌گرایی و درگیری‌های داخلی رسانه‌های ما، آنها را تا حدی از دشمن غافل کرده است.
مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود بصیری، مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل تالار سوره حوزه هنری کشور برگزار شد، با اشاره به ملزومات پیشرفت و توسعه رسانه‌های کشور، اظهار کرد: باید بپذیریم که تاکنون در حوزه رسانه به جایگاه شایسته نظام جمهوری اسلامی نرسیدیم.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه نیازمند انقلاب هستیم، اضافه کرد: رسانه بدون حوزه‌های دیگر تعریف نمی‌شود؛ ازاین‌ رو باید در همه بخش‌ها توسعه و پیشرفت داشته باشیم تا رسانه‌های ما به رشد لازم برسند.

بصیری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما در عرصه‌های مختلف به‌ خوبی از سوی رسانه‌ها پوشش داده نمی‌شود که این ضعف بزرگی است.

وی اظهار کرد: حکومت و نظام ما مستقل و قدرتمند بوده و دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف دارد که باید این دستاوردها بهتر و بیشتر از سوی رسانه‌ها معرفی شوند.

بصیری با تأکید بر اینکه باید رسانه‌های ما متحد و منسجم با هجمه و جنگ نرم دشمنان مقابله کنند، ادامه داد: متأسفانه رنگ‌ها و جناح‌گرایی و درگیری‌های داخلی رسانه‌های ما، آنها را از دشمن فارغ کرده است.

وی با اشاره به وجود درگیری و اختلاف‌های درونی در رسانه‌های کشور، این مسأله را آفت رسانه و اطلاع‌رسانی دانست و افزود: رسانه‌ها باید مرجع پاسخ به شبهات مختلف موجود در کشور باشند نه آنکه درگیر اختلاف‌های جناحی باشند.

مسؤول بسیج رسانه کشور تصریح کرد: این موضوع به‌اندازه‌ای گسترده است که گاهی حتی در مبارزه با فساد هم جناح و باند را در نظر می‌گیریم؛ این در حالی است که تا زمانی که از این بستر فاصله نگیریم نمی‌توانیم رسانه را در کشور خود آن‌چنان که باید و شاید قوی کنیم.

بصیری اظهار کرد: ما نیازمند رسانه‌های انقلابی هستیم؛ زیرا رسانه انقلابی امنیت ملی و منافع ملی را فدای گروه‌ها و جناح‌ها و باندها نمی‌کند.

به گفته وی، هر کس در این فضا فعالیت کند و برای اعتلای اسلام و نظام بکوشد، نیروی انقلابی است و مهم نیست در کدام رسانه فعالیت کند.

بصیری با اشاره به اینکه شعار بسیج رسانه، رسانه تراز انقلابی است، تصریح کرد: همانند عرصه دفاع مقدس، وجود نیروهای انقلابی فعال و کوشا در عرصه رسانه فرصت خوبی برای نظام است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 9 هزار نفر عضو سازمان بسیج رسانه هستند که این موضوع ظرفیت بزرگی به شمار رفته و هنر ما این است که از این ظرفیت استفاده کنیم./9314/202/ب2

ارسال نظرات