۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۸۷۲
مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم خبر داد؛

ارسال بيش از ۸ هزار اثر به دبيرخانه جشنواره پرچم

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از ارسال بيش از ۸ هزار اثر به دبيرخانه جشنواره پرچم خبر داد.
مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، مجيد رفيعي با اشاره به برگزاري جشنواره پرچم اظهار كرد: اين جشنواره در سه بخش نقاشي كودك و نوجوان، عكس و پوستر در حال برگزاري است.

وي با اشاره به استقبال چشمگير مردم از اين جشنواره تصريح كرد: مهلت جشنواره پرچم از ۹ دي تا ۵ بهمن بود و به دليل استقبال تا ۱۰ بهمن تمديد شد اما همچنان آثار به دبيرخانه جشنواره ارسال مي‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم با اشاره به همكاري اداره كل آموزش و پرورش استان در برگزاري اين جشنواره خاطرنشان كرد: خوشبختانه در سايه اين همكاري اطلاع رساني خوبي در خصوص جشنواره در مدارس صورت گرفت و برگه‌هايي نيز براي نقاشي كودكان و نوجوانان ارسال شد.

وي با بيان اينكه تاكنون بيش از ۸ هزار نقاشي به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است كه به زودي داوري مي‌شود گفت: با توجه به وقوع حادثه دلخراش پلاسكو بخشي از نقاشي‌ها به محوريت شهداي آتش‌نشان ارسال شد كه به همين خاطر و با توجه به اقبال مخاطبان بخش شهداي آتش نشان را نيز به جشنواره اضافه كرديم.

رفيعي با تاكيد بر اينكه نسبت به تبليغاتي كه داشتيم استقبال بسيار چشمگير بوده است افزود: در ابتدا قرار بود ۵۰ برگزيده جشنواره تقدير شوند كه با توجه به افزوده شدن بخش شهداي آتش‌نشان، جوايز جشنواره به ۶۰ عدد افزايش يافت.

وي با تاكيد بر اينكه جشنواره پرچم نمونه‌اي از جشنواره‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري در حوزه كودك و نوجوان است گفت: جشنواره‌هاي ويژه‌اي در حوزه كودك و نوجوان براي سال آينده مد نظر داريم./872/د102/ج

ارسال نظرات