۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۷۷۹۱۸
آیت الله دری نجف آبادی:

نتانیاهو ایران هراسی را در رأس امور خود قرار داده است / آمریکایی ها از وحدت اسلامی وحشت دارند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نتانیاهو ایران هراسی را در راس امور خود قرار داده است، گفت: امروز شاهدیم یکی از کارهای جدی نتانیاهو سم پاشی علیه ایران اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک عصر چهارشنبه در جمع مدیران استانی در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با بیان اینکه نتانیاهو ایران هراسی را در رأس امور خود قرار داده است، گفت: امروز شاهدیم یکی از کارهای جدی نتانیاهو سم پاشی علیه ایران اسلامی است و وی با کارهای خود راهی به پیش نخواهد برد.

آمریکایی ها از وحدت اسلامی ترس و وحشت  دارند

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی هراسی از دشمنان ندارد، خاطرنشان کرد: ملت و مسؤولان در کشور به خوبی توانسته اند توطئه های دشمنان و بدخواهان را خنثی و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اقدامات اخیر دولت امریکا، اظهار داشت: امروز شاهدیم رییس جمهوری آمریکا ملت ایران، عراق و سوریه که در خط مقدم مبارزه با تروریست هستند را تروریست می داند و باید بدانند که سخت در اشتباه هستند و در خواب به سر می برند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه رییس جمهوری آمریکا کشور عربستان سعودی که از تروریست حمایت کرده و خود نیز کشورهای مظلوم منطقه از جمله یمن را مورد آماج حملات هوایی قرار می دهد را تروریست نمی داند، افزود: این مهم نشانگر آن است که آمریکایی ها از وحدت اسلامی ترس و وحشت  دارند.

نهضت انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی و یکپارچگی ملت به پیروزی رسید

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه نهضت انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی و یکپارچگی ملت به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تلاش ها،  فداکاری ها و ایثارگری های امام راحل و شهدای گرانسنگی به وجود آمد، که در 37 سال گذشته با تمام وجود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی ضرورتی مهم است و باید سرلوحه امور اقشار مختلف مردم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا  میان مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

هدف اصلی امام  خمینی(ره) اصلاح جامعه جهانی بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیران و مسؤولان در تمامی سطوح وظیفه دارند تا با حفظ  وحدت بین خود و ملت، توطئه های دشمنان را خنثی کنند و در این مسیر هر نوع غفلت و سهل انگاری، گناهی بزرگ محسوب می شود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی امام  خمینی(ره) اصلاح جامعه جهانی بود و همگان باید در راستای تحقق این هدف والا گام بردارند، اظهار داشت: کشور عزیزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و وجود با برکت امام راحل به طور کامل اصلاح و اخلاق، دین مداری و معنویت در جامعه احیاء شد./842/202/ب2

ارسال نظرات