۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۷۸۵۱۱
در جمع طلاب قم برگزار شد؛

سخنرانی کریمی قدوسی درباره مسائل مختلف سیاسی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم به تشریح آخرین وضعیت سیاسی کشور پرداخت.
جواد کریمی قدوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با گرامی داشت ایام الله دهه فجر به سخنرانی پرداخت و گفت: امام راحل راه سیلی زدن به استکبار جهانی را به شیعیان و مسلمانان جهان آموخت و امروز حزب الله فخر عالم اسلام و رهبر جهان عرب است که ایستادگی و مقاومت را از ایران آموختند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سخت ترین توطئه عصر حاضر داعش بود که جوانان سوری راه سیلی زدن و مقاومت را از انقلاب جمهوری اسلامی ایران آموختند و نیروهای مستشاری ایران به جوانان سوری راه های مقاومت و رزم را به آنان آموختند که می بینید امروز سوریه نخستین نقطه شکست آمریکا بود و اوباما به این شکست اذعان کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که حلقه های مقاومت باید در سراسر جهان تشکیل شود و این حرف امام لحظه ای بر زمین نمانده است؛ مدیریت بسیجی در این راه است که مانع از مسکوت ماندن بیانات امام راحل شده است اما جای تعجب است که چرا در برخی امور ساده تر کار بر روی زمین مانده است.

وی افزود: امام راحل می فرمودند که هر کسی در هر نقطه از دنیا مقابل این انقلاب بایستد، نابود خواهد شد؛ بحث ما این است که امروز چه جریان های سیاسی این انقلاب و اسلام را تهدید می کند؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این عصر تشخیص جهت حرکت افراد متفاوت است و سخت تر می توان فهیمد که چه کسی انقلابی و چه کسی غیر انقلابی است؛ مهمترین روشی که برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند، مقابله غیر مستقیم و اختلاف افکنی است.

وی اظهار داشت: ایران در اوج اقتدار در صنعت هسته ای و نظامی و نفوذ بود اما در این چند سال چه بر سر ما آوردند و مکتب انقلاب و عاشورا را تحریف کردند؛ هیچ گاه رهبر معظم انقلاب را به آن حد برافروخته ندیده بودیم در آن روزی که آقای برخی در ایام محرم آن حرف ها را زدند، ایشان فرمودند که آیا این فهم شما از عاشوراست؟

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: الان هم دارند درباره برجام و مذاکرات صحبت می کنند و وقتی به مردم می رسد، می گویند که دیگر شما حرف نزنید و تمام شده است؛ اگر تاریخ دست از طلحه و زبیر بر می دارد ما هم از این مواضع خود دست بر می داریم؛ این جریان منحط غربگرا و اسلام آمریکایی می گوید جهاد را تعطیل کنید و هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی اظهار داشت: این آقایان 7 برجام را توافق کرده اند؛ این توافق ها تنها یک هدف دارد و آن این است که آمریکا در محور اصلی باشد و کشورهای خلیج فارس و ایران با هم متحد شوند و هر کدام سهمی داشته باشند؛ در هفته گذشته ناتو در خلیج فارس دفتر زد، ترامپ قانون ضد ایرانی تصویب کرده و تست موشکی ایران را زیر سؤال برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر یک تست موشکی دارند ما را به شورای امنیت می برند و این اواخر متوجه شدیم که علت اجرا نشدن رزمایش های موشکی برخی افراد هستند که می گویند نباید این رزمایش ها انجام شود، آمریکایی ها ناراحت می شوند و برجام را پاره می کنند.

وی تأکید کرد: همه چیز در مجلس باید شفاف باشد و مذاکرات مستقیم پخش شوند و این موارد همه در قانون آمده است؛ در واقع مجلس مثل یک اتاق شیشه ای است؛ این روش آقای ظریف و روحانی بود که از ابتدای مذاکرات همه چیز را محرمانه کردند؛ اگر اسرار این مذاکرات به اطلاع مردم می رسید، مردم به صحنه می آمدند و مانع از ادامه مذاکرات می شدند.

وی بیان داشت: در همه جلسات فقط شکل مذاکرات را می گفتند و محتوای آن را به ما نمی گفتند؛ ما خیلی از اطلاعات را از سایت های خارجی می گرفتیم چرا که آن ها پس از اتمام مذاکرات تمام موارد را بدون هیچ پنهان کاری بر روی سایت قرار می دادند.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه ای درباره هسته ای سؤالاتی از بنده پرسیدند و پس از ارائه گزارش فرمودند که همین راه را محکم ادامه دهید و در لایه های پنهان این قضیه وارد شوید؛ بعد از این که برجام آمد متوجه شدیم که این افراد یک توافق جامعی با نظام سلطه داشته اند؛ پس از آن هم با خبر شدیم که فردی به نامـ«د.الف» نفوذی بوده است و فرد دیگری هم در سمت چپ ظریف بوده که یکی نقش اقتصادی و دیگر نقش روابط را داشته است.

وی در ادامه خبر داد: کیفر خواست آقای «د.الف» هم در دست اقدام است؛ وی در یکی از بازجویی ها می گوید توافق FATF که انجام شد اروپایی ها و غربی ها خیلی تعجب کرده بودند و می گفتند ما فکر نمی کردیم که ایران این سیستم را بپذیرد؛ در اینجا بود که متوجه شدیم یک برجام نبوده و چندین برجام تصویب شده است مثل سیستم FATF، کنوانسیون پالرمو و در برجام 6 باید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در برجام 6 راهکار این کار را هم می گویند که بحث دو دولت را در فلسطین پیش می بریم که هم اسرائیل دولت داشته باشد و هم فلسطین دولت داشته باشد و دیگر موضوع فلسطین ربطی به ما ندارد./840/202/ص

ارسال نظرات