۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۳۰۱
آیت الله دری نجف آبادی:

سلامت در جامعه بحثی مرتبط با نظام و حاکمیت است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر تلاش در راستای گسترش سلامت در جامعه، گفت: سلامت در جامعه بحثی مرتبط با نظام و حاکمیت است و همه در قبال آن مسؤولیت داریم.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد عصر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح طرح های تامین اجتماعی شهرستان اراک، بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه سلامت و بهداشت در استان مرکزی ضرورتی مهم است.

ترویج سلامت و بهداشت جامعه را مسئله ای مهم

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر تلاش در راستای گسترش سلامت در جامعه، گفت: سلامت در جامعه بحثی مرتبط با نظام و حاکمیت است و همه در قبال آن مسؤولیت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  ترویج سلامت و بهداشت جامعه را مسأله وبا اهمیت و مهمی دانست و خاطر نشان کرد: حوزه سلامت مانند عرصه کشتی است که همه ما بر آن سواریم و نمی توان در این زمینه سلب مسؤولیت داشت.
 

امام جمعه اراک با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در رابطه با مسائل بهداشتی و درمانی، اظهار داشت: برنامه تحول نظام سلامت الگوی موثر و تعیین کننده است که از سوی دولت یازدهم اجرایی شد اما باید تداوم این برنامه به صورت حکیمانه با تامین منابع مناسب و رفع نواقص پی گرفته شود.

سیاست های ابلاغی رهبری درباه جمعیت مساله جدی است

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: توجه به بخش بهداشت و درمان و مولفه های این برنامه و ارتقای بهره وری آن در هر دولتی که باشد باید خردمندانه دنبال شود تا نتایج مطلوب و کاهش هزینه های سربار را سبب شود تا در نتیجه حوزه سلامت در کشور بیش از پیش ارتقا یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره جمعیت مساله جدی است و در استان مرکزی نرخ جمعیت 9 دهم درصد نگران کننده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی و فراهم کردن زیرساخت های لازم بهداشتی و درمانی در باروری سالم از تکالیف جدی حوزه سلامت است.

حوزه سلامت ایران اسلامی باید در جهان حرف برای گفتن داشته باشند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه حوزه سلامت ایران اسلامی در بخش تولیدات علمی، خدمات بهینه و اثربخشی باید در جهان حرف برای گفتن داشته باشند، اظهار داشت: خیران تا به امروز به خوبی توانسته اند در مسیر توسعه سلامت جامعه گام بردارند و در این حوزه مهم تمامی بخش ها در کشور باید همکاری های لازم را داشته باشند.

به گزارش رسا، همزمان با ایام الله دهه فجر، هفت طرح درمان تامین اجتماعی در اراک و شازند روز سه شنبه با حضور مقامات سازمان تامین اجتماعی کشور، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت و جمعی ازمسئولان محلی بهره برداری شد.

شایان ذکر است، هفت طرح درمان تامین اجتماعی در اراک و شازند بهره برداری شد./202/842/ب1

ارسال نظرات