۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۳۶۵
جامعه روحانیت شیراز با انتشار بیانیه‌ای:

شأن و جایگاه سومین حرم اهل‌بیت سرلوحه‌ کارها قرار گیرد

جامعه روحانیت شیراز با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: شأن و جایگاه سومین حرم اهل‌بیت که 15000 شهید گران‌قدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده سرلوحه کارها قرار گیرد.
جامعه روحانیت شیراز

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، جامعه روحانیت شیراز با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: شأن و جایگاه سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام که 15000 شهید گران‌قدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده سرلوحه کارها قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است:

همان‌گونه که مـقام معظـم رهبـری فرمودند شیراز در واقـع سومین حـرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در ایران اسلامـی می‌باشد لذا می‌بایست تمامی برنامه‌های در دست اقدام استان متناسب با این جایگاه ارزشمند باشد ولی متأسفانه هر از چندی شاهد اقداماتی سخیف بوده که کاملاً با اهداف اسلام و نظام اسلامی در تناقض می‌باشد که از جمله این اقدامات بعضی از برنامه‌های زاویه‌دار با اسلام که در مراسم پایتختی جوانان جهان اسلام صورت گرفت می‌باشد و منجر به ترک جلسه توسط حضرت آیت‌الله ایمانی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه معزز شیراز و حضرت آیت‌الله دستغیب تولیت محترم آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و نماینده معزز مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گردید .

درحالی‌که این‌گونه مجالس می‌بایست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی گردد که اولاً شأن و جایگاه سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام که 15000 شهید گران‌قدر را تقدیم انقلاب اسلامی نموده سرلوحه کار قرار گیرد ثانیاً خروجی آن به‌عنوان نماد اسلام مورداستفاده جوانان جویای حقایق اسلامی در سطح جهان قرار گیرد.

ولی متأسفانه با توجه به اجرای برنامه‌های مغایر با نام این جشنواره آن‌هم در شهری که بیشترین امامزادگان و سلاله‌های رسول‌الله ص در آن مدفون‌اند هیچ‌یک از موارد فوق متصور نیست.

جامعه روحانیت شیراز ضمن اعلام حمایت از این حرکت هوشمندانه و ارزشمند حضرات آقایان فوق در مراسم مذکور و همچنین محکوم نمودن هرگونه برنامه‌ای که ضد ارزش‌های اسلامی و همسو با تهاجم فرهنگی می‌باشد از مسئولین امر انتظار دارند به‌پاس حرمت خون شهیدان با عاملان این‌گونه برنامه‌ها برخورد لازم را انجام داده تا آنان که ، خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزند دست از اعمال نابخردانه خود برداشته و همراهی و تبعیت از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی را  سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند./101/919/ب1

ارسال نظرات