۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۸۱۱۹۰
معینی:

طرح برخورد با سؤال‌کنندگان سخنرانی‌ها بستن دهان منتقدان است

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت طرح دو فوریتی مجلس مبنی بر برخورد با سؤال‌کنندگان سخنرانی‌ها را دیکتاتوری برشمرد و گفت: در آستانه انتخابات می‌خواهند دهان منتقدان را ببندند تا مردم ناکامی‌های دولت را نبینند.
معینی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، علیرضا معینی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت طرح دوفوریتی مجلس با عنوان تأمین امنیت برگزاری مراسم مبنی بر اینکه اگر فردی در مراسم سوالی بپرسد که سبب جلب توجه شود به حبس محکوم می‌شود، گفت:‌ این مسائل دیکتاتوری و استبداد است و این معنی را می‌دهد که می‌خواهند صدای مردم را خاموش کنند.

وی افزود: همین افرادی که این طرح را مطرح کردند می‌گفتند مردم باید حرف خودشان را بزنند ولی حالا که نزدیک انتخابات شده است چرا می‌خواهند دهان مردم را ببندند؟

معینی اظهار داشت: دولت که در برجام و در مسائل اقتصادی ناموفق بوده است نمی‌خواهد کسی سوالی بپرسد تا در انتخابات دست خالی نباشد، می‌خواهند دهان مردم را ببندند تا با هیاهو و جنجال دست خود را پر نشان دهند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: می‌خواهند دهان منتقدان را ببندند ولی مردم حتی اگر صدای منتقدان هم به گوششان نرسد خودشان همه چیز را می‌بینند و درک تحلیل مسائل را دارند./1325/102/خ

ارسال نظرات